Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier al wat rondgezocht en vond het vreemd dat er nog geen thread over was, dus start ik er maar ééntje!

Afbeeldingslocatie: http://www.tecnocino.it/wp-galleryo/samsung_sgh-p300/samsung_sghp300_00.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.slashphone.com/news/uploads/2865/samsung_sgh_p300_1.jpg

Allerlei links

Officiele site

Zijn er al mensen die hem hebben en zouden deze personen hun meningen over het mobieltje willen delen aub? Ik sta namelijk op punt me er eentje te bestellen. Redes: Ik ben dol op het "casio-rekenmachine"-design en ook het feit dat ie zo klein is!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 23:08 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik zag hem net op de Orange-site staan, wat 'n mooie design zeg!

Alleen dat 80 mb geheugen spreekt me niet aan, anders had ik 'm zeker overwogen!

Nog wat info:
De Samsung P300 is een bijzonder geavanceerde mobiele telefoon, verpakt in een dun en elegant jasje. Het toestel is slechts 9 millimeter dun, 88 millimeter lang en 55 millimeter breed. Daarmee heeft het de afmetingen van een credit card. Bovendien beschikt dit kleine toestel over een volledig uitgeruste 1,3 megapixel camera met flitser en muziek- en videotoepassingen. Door het superlichte gewicht (65 gram) en stijlvolle uiterlijk is de Samsung P300 uiterst handzaam.

gewicht: 81 gram
afmetingen: 88 x 55 x 9 mm
spreektijd: tot 8 uur
stand-by tijd: tot 400 uur
TFT kleurendisplay
foto/video camera met zoom en flitser (1.3 megapixel)
Bluetooth
MP3-speler
80 mb geheugen
Java-games
pc-synchronisatie

[ Voor 73% gewijzigd door CLB op 07-03-2006 17:47 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Lijkt wel een rekenmachine :r

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:50
of zo'n rabobank internetbankier dingetje

• CLB
  • Niet online

CLB

Is toch 'n strak design!

Beter dan die rare uitvouwNokia'tjes, die totaal niet functioneel zijn.

Ik vind dit model wel 'geil' mja de specs zijn niet echt ultra-modern en dat is jammer

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Morgen heb ik hem, zal proberen hem zo snel mogelijk te reviewen en wat pics te nemen!

• CLB
  • Niet online

CLB

und heb je 'm al binnen?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/samsung/p300/pic-17.jpg

Waarom hebben ze nou uiteindelijk voor zo'n lelijk zwart plastic ding op de bovenkant gekozen 8)7

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Best een leuk toestel, hij houd lekker vast het is idd in de vorm van een rekenmachine
volgens mij zat er geen geheugenkaart slot in dus extern geheugen gaat niet

verder is het zwarte hoesje ook gelijk een "batterij" geloof ik, moet het nog ff uitzoeken

zeg nou zelf het is best een gewaagd/origineel ontwerp om er mee op de markt te komen.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• CLB
  • Niet online

CLB

Ja dat is idd 'n feit, mja geen extern geheugen mogelijkheid is echt heel slecht van Samsung.

Wanneer gaan ze dat nou is ondersteunen met normale kaartjes (a la sd ofzo)

Eerst jaren wachten op geintergreerde BT enzo en nu geen extern geheugen mogelijkheden.

Mja ik wil 'm wel even in 't echt zien, lijkt me 'n heel mooi apparaatje.

Is dat scherm nog wat of is dat echt brak?

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
CLB schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:55:
Ja dat is idd 'n feit, mja geen extern geheugen mogelijkheid is echt heel slecht van Samsung.

Wanneer gaan ze dat nou is ondersteunen met normale kaartjes (a la sd ofzo)

Eerst jaren wachten op geintergreerde BT enzo en nu geen extern geheugen mogelijkheden.

Mja ik wil 'm wel even in 't echt zien, lijkt me 'n heel mooi apparaatje.

Is dat scherm nog wat of is dat echt brak?
Scherm is erg mooi vind ik. Heb hem net in mijn handen gehad en ik moet zeggen, ondanks het missen van geheugen uitbreiding, dat het een zeer mooi toestel is. Een echte aanrader als je van het bankpas formaat houdt...
Het toestel heeft trouwens - heel apart - 2 accu's. Een accu die je in het toestel stopt en eentje zit in de etui die je erbij krijgt van Samsung. De accu in het toestel heeft een vermogen van 800maH en die in de etui is van 400maH. Samen dus van 1200maH. Geinig gedaan van Samsung.

[ Voor 19% gewijzigd door Le0032 op 09-03-2006 16:40 ]

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb hem vandaag ook gezien bij belcompany, ik vond hem alleen in het echt niet zo mooi. Hij is te breed vind ik en verder past de "kleur" ook niet echt.

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem sinds deze middag.

Eerste indruk: Stevig! Na het zien van vele foto's ervan zag het er me eigenlijk maar een delikaat speeltje uit, maar van zodra ie uit de verpakking kwam moest ik die mening even herzien. Zelfs het metalen klepje voor op de batterij is "zwaar" gebouwd.

De grootte:
Hieronder enkele foto's ter vergelijking met m'n Ipod 5G 30GB (afmetingen: 103,5 x 61,8 x 11mm)
Hij is echt klein, maar door zijn breedte ligt ie goed in de hand.
Afbeeldingslocatie: http://www.maxvoltar.be/p300/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxvoltar.be/p300/2.jpg
Voor- en acherkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.maxvoltar.be/p300/3.jpg

Over de toetsen:
De positionering ervan zat na 2 berichten te typen al in m'n vingers! De toetsen steken ver genoeg uit en liggen ver genoeg van elkaar dus je kan makkelijk op gevoel typen zonder 2 toetsen tegelijkertijd in te drukken.

Het scherm:
Het scherm is prachtig! Zelfs met zwaar zonlicht erop is het duidelijk leesbaar. Juist de kijkhoek viel een beetje tegen, maar dat is waarschijnlijk omdat ik gewoon ben van op een IBM laptop te werken waar je bij wijze van spreken 360° beeld op hebt :)

Gebruiksgemak:
Zoals andere moderne Samsungs: Intuitief. Handige menu's, klaar en duidelijk, zoals het hoort als je tegenwoordig wilt uitpakken met een goede gsm. Voor sms gebruikt de gsm het T9-woordenboek van Nokia met enkele minieme aanpassingen waardoor ik het zelfs vlotter werken vind...

Het draagtasje:
Wederom prachtig vormgegeven in (echt?) leer (staat zelfs een mooi stempeltje op). Om de gsm erin te klikken is het wel even duwen, maar dat went. Natuurlijk een prachtige feature om er een batterij in te steken :) Vele van m'n vrienden konden het niet geloven... Enige nadeel aan het tasje: Geen probleem om ermee te bellen, maar om te smssen steekt het net iets te hard in de weg...

Zoals jullie waarschijnlijk kunnen raden ben ik verliefd op deze gsm! Als er nog vragen zijn, shoot!

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 23:17 ]

• DEvRV
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 00:32
Ik heb hem ook, en ben zeer tevreden. Vooral de verbazing op de gezichten van vrienden en bekenden is heel mooi om te zien!

Verder is het gewoon standaard samsung allemaal wat erin zit, net als bij D500 etc.

Ik heb alleen een probleem met de software op computer, krijgt iemand de telefoon gesynchroniseerd met Outlook2003?

ZO ja, hoe?!

Ik heb dat PIM gebruikt, geen resultaat met outlook2003
Ik heb Widesync 2.0 gebruikt, krijg wel widesync knoppen in outlook te zien, maar kan nergens vinden hoe te synchroniseren....
Ik heb gegoogled, gesamsunged.nl etc. maar geen resultaat.
Ik heb ook andere software op computer gezet van samsung om te kijken of dat wel lukt, ook geen resultaat.

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:37
DEvRV schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 09:25:
Ik heb hem ook, en ben zeer tevreden. Vooral de verbazing op de gezichten van vrienden en bekenden is heel mooi om te zien!

Verder is het gewoon standaard samsung allemaal wat erin zit, net als bij D500 etc.

Ik heb alleen een probleem met de software op computer, krijgt iemand de telefoon gesynchroniseerd met Outlook2003?

ZO ja, hoe?!

Ik heb dat PIM gebruikt, geen resultaat met outlook2003
Ik heb Widesync 2.0 gebruikt, krijg wel widesync knoppen in outlook te zien, maar kan nergens vinden hoe te synchroniseren....
Ik heb gegoogled, gesamsunged.nl etc. maar geen resultaat.
Ik heb ook andere software op computer gezet van samsung om te kijken of dat wel lukt, ook geen resultaat.
Je moet de sync opstarten vanuit je telefoon, ik moest ook even zoeken..

• DEvRV
  • Laatst online: 11-09 00:32
rinkel schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:04:
[...]

Je moet de sync opstarten vanuit je telefoon, ik moest ook even zoeken..
Tnx! werkt nu als een zonnetje!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

zonde dat het ding geen flight mode heeft :{
bijna geen enkele GSM heeft dat

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

paQ schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 19:27:
zonde dat het ding geen flight mode heeft :{
bijna geen enkele GSM heeft dat
wat heb je aan een flightmode met een toestel die weinig tot geen extra functies heeft

Verwijderd

Hoe zijn de foto's die je met de P300 maakt?

• Le0032
SYQ schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 02:12:
[...]

wat heb je aan een flightmode met een toestel die weinig tot geen extra functies heeft
Nou ik kan wel enigszins voorstellen dat flight-mode handig kan zijn, als je bijvoorbeeld de mp3 speler wilt gebruiken terwijl je in het vliegtuig zit.

• CLB
  • Niet online

CLB

en die kabel die erbij zit daarmee kun je dus gelijk foto's op je comp zetten
en beltonen op je telefoon enzo...? Anders BT ik 't wel naar m'n telefoon maar toch

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
Ik heb em ook gekocht paar dagen geleden! Wat een design he! Echt geweldig!

Bij de dixons gekocht bij een vriend van me, had hem net binnen gekregen! Nog goedkoper ook omdat de prijs niet in het systeem van dixons stond (bij abbo 0 ipv 80) scheeld weer :P

Maaruh, dat syncen krijg ik wel voor elkaar maar de file manager start niet op! Iemand een oplossing?

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Erg veel vraag naar deze tel en we kunnen hem niet aanslepen en of hij is al weg. Het grootste minpunt van deze tel vind ik toch:

• hij lijkt echt te veel op een calculator
• En als je de tel aan doet zien de menus er erg uigerekt uit, en dat vind ik persoonlijk erg lelijk.

Maar ik moet wel zeggen dat hij enige charmes heeft :P

• Yuri
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 02:50:
Hoe zijn de foto's die je met de P300 maakt?
Aardig, 1,3 mp en max 1280x1024

Verwijderd

Yuri schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 21:58:
[...]

Aardig, 1,3 mp en max 1280x1024
Zegt me niet zoveel, er zijn veel 1.3mp camera's die zeer teleurstellende foto's schieten.
Laat eens wat foto's zien als dat kan :P

• CLB
  • Niet online

CLB

Ja idd post is wat voorbeeldpics?

Zijn 't gewoon D500 foto's zeg maar, dan is 't best mooi namelijk!

Ik ben benieuwd of Orange 'm over 'n half jaar uit gaat geven als 'n prepaider!
(hebben ze nu ook gedaan met de Motorala Vzar dus)

Als dit zo is, dan koop ik 'm er zeker los bij, heel nice design!

En kan iemand idd wat screenshots maken ofzo van de menustructuur of wat picca's maken?

• paQ
  • Nu online

paQ

SYQ schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 02:12:
[...]

voor mensen met autotelefoon.

Iedere keer uitschakelen en inschakelen is veel te omslachtig en duurt lang (zeker met een V3 :| )
even de radioo verbinding verbreken is veel vlugger en ook zo weer op te pikken. en dus geen gezeik met je dualsim bijvoorbeeld.

• Yuri
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:45:
[...]

Zegt me niet zoveel, er zijn veel 1.3mp camera's die zeer teleurstellende foto's schieten.
Laat eens wat foto's zien als dat kan :P
mjah ik krijg m'n usb verbinding met die phone niet voor elkaar..... morgen maar eens een bluetooth sticky halen... (3e in 1 jaar tijd...)

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Leuk telefoontje in dat calculatordesign, maar een beetje duur (voor wat je er voor lijkt te krijgen).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-11 15:52
Ik ben nu in het bezit van een K750I maar neig toch naar de P300 kant.
Ik gebruik alle functies van de K750i amper en had de P300 in Beverwijk in mn handen gehad .... wat een super mooi toestel zeg :9

Is inderdaad wel duur hoor, dus wacht maar effe ... tenzij iemand em hier wil ruilen met de K750I >:)

• Le0032
struik schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:40:
Ik ben nu in het bezit van een K750I maar neig toch naar de P300 kant.
Ik gebruik alle functies van de K750i amper en had de P300 in Beverwijk in mn handen gehad .... wat een super mooi toestel zeg :9

Is inderdaad wel duur hoor, dus wacht maar effe ... tenzij iemand em hier wil ruilen met de K750I >:)
Ja is goed. Je krijgt dan wel de dummy ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik had voor mijn P300 ook een k750i en het enige dat ik mis, is de camera. Maar daarbuiten zou ik niet willen terugkeren! De Joystick van de 750i deed na een tijdje raar (niet reageren enz) terwijl de p300 me een gevoel geeft dat ie zal blijven werken!

Verwijderd

Topicstarter
Na 4,5 dagen onder zwaar gebruik is de batterij plat.
Wel handig, van zodra je batterij tegen zijn einde loopt, dimt de telefoon automatisch het scherm enkele waarden!

Dus ben er nog altijd tevreden over :) Hoop net dat het klepje dat voor de herlaadconnector zit nooit gaat afbreken aangezien het er fragiel uitziet...

• rinkel
  • Laatst online: 16:37
Nadeel vind ik toch wel dat er geen geheugenkaartje in kan.

@struik: mail me even op rinkelk at hotmail dot com

• Patvs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-12-2021
Heb deze phone al een paar weken en het is een prima telefoontje. Eerste wat opvalt is inderdaad zijn formaat en scherm. Makkelijk in gebruik, door zijn breedte inderdaad lekker vast te houden met 2 handen als je smsed.
Ik heb 2 nadelen gevonden, als ik ringtone op melodie zet en ik word gebeld; gaat mijn phone altijd eerst een paar keer zachtjes af. Ik heb niet gevonden waar ik dat uit kan zetten.
Nog een nadeel is dat het klepje van het hoesje zeker 90 % van het ringtone geluid tegenhoud waar door het bijna onhoorbaar word als je de telefoon in je jaszak hebt, en trillen doet ie ook al niet zo hard. Dus wordt veel terug bellen =)

Verwijderd

Topicstarter
Voor zij die de telefoon ook hebben: Gebruiken jullie het bijgeleverde "zakje" veel? Bij mij steekt ie er constant in!

• Patvs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-12-2021
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:03:
Voor zij die de telefoon ook hebben: Gebruiken jullie het bijgeleverde "zakje" veel? Bij mij steekt ie er constant in!
Ik raad jullie allemaal aan om de phone in zijn hoesje te houden! Ik heb de telefoon vandaag eventjes buiten gehouden
En op het zwarte plastic boven aan komen heelmalijkkelijk deukjes !
Echt zonde van Samsung dat ze zo goedkoop zacht spul gebruikt hebben!

Verwijderd

Topicstarter
nevermind...

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 10:57 ]

• paQ
  • Nu online

paQ

sinds gisteren ook eigenaar van een p300

die achtergondjes vind ik echter allen ver beneden peil.
op samsungmobile staan wel een paar leuke, maar die kan ik dan weer niet downloaden zonder in te stellen.
ik stel alles in, zijn de leukste er ineens niet meer bij :?
maar ik an ze wel wappen

ik wappen, nou daar staat me ene partij een compleet andere selectie met totaal niets fatsoenlijks erbij :?

wie kan mij vertellen hoe die originele wallpapers te pakken zijn te krijgen?
je krijgt immers 300 punten van samsung, maar kan ze blijkbaar nieteens uitgeven...

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 22:24:
Na 4,5 dagen onder zwaar gebruik is de batterij plat.
Wel handig, van zodra je batterij tegen zijn einde loopt, dimt de telefoon automatisch het scherm enkele waarden!

Dus ben er nog altijd tevreden over :) Hoop net dat het klepje dat voor de herlaadconnector zit nooit gaat afbreken aangezien het er fragiel uitziet...
Was dit met dat hoesje of zonder?...Want als je dat hoesje gebruikt dan word ie natuurlijk weer wat dikker...Da's jammer. Hoe is het baterij gebruik zonder die extra baterij?

Verwijderd

Topicstarter
Second thought: hij is echt te klein :)

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 10:56 ]

Verwijderd

Hmm dat is jammer. Dan ga ik toch maar voor de S200 van Qtek.. :9~ Gruwelijk telefoon dat! iets groter, iets dikker...maar kan 10 keer zo veel.

Verwijderd

Topicstarter
Nog enkele foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.maxvoltar.be/p300/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxvoltar.be/p300/5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxvoltar.be/p300/6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxvoltar.be/p300/7.jpg

Voor de geintresseerden

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 17:34

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Topicstarter
Ja, gewoon omdat ik liever een grotere gsm heb die al eens uit m'n handen mag glijden...
Ik ga namelijk regelmatig crossen en heb daarmee al een gsm doen sneuvelen...

Verwijderd

voor hoeveel verkoop je m?

Verwijderd

Topicstarter
Is al verkocht, geniet nu van een Samsung D600

Verwijderd

ernstig op achteruit gegaan?

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:58
Ik vraag me dus ook af hoe de levensduur is van de baterij. Op samsung.nl staat standby 400h en gesprek 8h/480min op 800mAh. Is dit ook daadwerkelijk zo want ik vind ook specifikaties die duiden op 200h om 180m.

Zelf ben ik niet van plan om de etui te gaan gebruiken (eventueel in noodgevallen). De kwaliteit zal goed zijn en aangezien ik weinig tot geen krassen op al mijn vorige mobieltjes heb gehad lijkt mij dat in mijn geval ook een beetje overbodig.

Zat eerst te denken aan een S200 maar omdat ik met name alleen de agenda functie er van ga gebruiken heb ik er van afgezien mede doordat deze mobiel een mooi klein formaat heeft. Ik heb hem inmiddels ook al een keer geprobeerd en ik ben te zeerste te spreken over de toetsen.

De MP3 speler is leuk maar die ga ik toch niet gebruiken dus 80MB is ruim voldoende voor eventuele foto's en video's.

Verwijderd

Dagg schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 22:50:

Zelf ben ik niet van plan om de etui te gaan gebruiken (eventueel in noodgevallen). De kwaliteit zal goed zijn en aangezien ik weinig tot geen krassen op al mijn vorige mobieltjes heb gehad lijkt mij dat in mijn geval ook een beetje overbodig.
volgens mij zit daar een extra batterij in, aangezien je aan de stndby tijd waarde hecht, mss toch handig!

• Dagg
Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 23:41:
[...]

volgens mij zit daar een extra batterij in, aangezien je aan de stndby tijd waarde hecht, mss toch handig!
Daar heb je gelijk in maar zoals niet echt duidelijk is geworden uit mijn post hoop ik dat de waardes die samsung zelf opgeeft voor deze telefoon met alleen de standaard batterij. Die 400h standby is goed genoeg die 480min gesprek is voor mij balangrijker omdat ik vaak bel. en dan helpt die extra batterij niet echt lijkt mij.

Ik vraag dit omdat er op internet verschillende waardes sirculeren over standby en gesprektijd en als het ook bij die gene die hem al hebben om 400h en 480min gaat dan ben ik zeer tevreden. Ik weet dat deze waardes zijn gebasseerd op de meest gunstige manier van omgang met de telefoon.

Als ik MaxVoltar mag geloven dan zit dat wel goed maar wil graag wat meer bevestiging hebben van meerdere eindgebruikers.

Verwijderd

Topicstarter
Even een schepje erbovenop: die 4 dagen was met bluetooth aan! dus zonder trekt ie het waarschijnlijk nog een stuk langer!
Ik liet 'm in het zakje zitten tijdens het bellen...

• Dagg
Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 16:06:
Even een schepje erbovenop: die 4 dagen was met bluetooth aan! dus zonder trekt ie het waarschijnlijk nog een stuk langer!
Ik liet 'm in het zakje zitten tijdens het bellen...
Wat staat er overigens in de handleiding over de levensduur van de batterij? Zou je ventueel kunnen testen hoe lang hij mee gaat als je alleen op de batterij van de telefoon belt en doet?

Een andere meer algemene vraag: kan iemand mij een link geven naar custom skuns voor samsung telefoons? Als ik zelf ga zoeken dan krijg ik onzin of waar ik zelf niks mee kan. Voor siemens is er bijvoorbeeld s65.info waar je van alles vandaan kunt trekken met eventueele uitleg overbepaalde dingen.

Verwijderd

Topicstarter
Dagg schreef op maandag 10 april 2006 @ 10:57:
[...]

Wat staat er overigens in de handleiding over de levensduur van de batterij? Zou je ventueel kunnen testen hoe lang hij mee gaat als je alleen op de batterij van de telefoon belt en doet?
Sorry de mijne is al verkocht :)
Maar ik zie echt geen rede om hem niet in het zakje te steken: het ziet er goed uit + de batterij trekt het langer...

Verwijderd

Leuk toestel maar krijg het synchroniseren met Outlook niet voor elkaar.

Laatste software gedownload (samsung site), wel de buttons in Outlook te zien maar wanneer via de de p300 wil synchroniseren (wat dan ook, alles of slechts onderdelen) start deze wel maar na 8 uur staan bijvoorbeeld slechts 4 van de 545 contactpersonen op de P300.

Het is mij een raadsel.

Eventuele tips zouden zeer welkom zijn.

m.v.g.

Rick

Verwijderd

Patvs schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:40:
Heb deze phone al een paar weken en het is een prima telefoontje. Eerste wat opvalt is inderdaad zijn formaat en scherm. Makkelijk in gebruik, door zijn breedte inderdaad lekker vast te houden met 2 handen als je smsed.
Ik heb 2 nadelen gevonden, als ik ringtone op melodie zet en ik word gebeld; gaat mijn phone altijd eerst een paar keer zachtjes af. Ik heb niet gevonden waar ik dat uit kan zetten.
Nog een nadeel is dat het klepje van het hoesje zeker 90 % van het ringtone geluid tegenhoud waar door het bijna onhoorbaar word als je de telefoon in je jaszak hebt, en trillen doet ie ook al niet zo hard. Dus wordt veel terug bellen =)
Heb m ook, prachtig toestel, echt een gadget.
Nadelen op een rijtje:

- Ontgrendeling is verschrikkelijk, je kunt m wel uitzetten, maar is lastig ontgrendelen door alle schermpjes die opkomen
- Ringtone hoor je slecht door hoesje
- Trillen voel je amper door hoesje
- Alleen standaard tonen voor smsjes

Voordelen:

- Hijs vet

Weet t, zijn wat nadelen, maarja, je koopt het toestel niet voor functies en functionaliteit ;) naja, ik niet :)

Als je nog geen telefoon hebt, en eentje wil met alles drop en draan, w800i, voor dr bij, zeker deze.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:32:
Leuk toestel maar krijg het synchroniseren met Outlook niet voor elkaar.

Laatste software gedownload (samsung site), wel de buttons in Outlook te zien maar wanneer via de de p300 wil synchroniseren (wat dan ook, alles of slechts onderdelen) start deze wel maar na 8 uur staan bijvoorbeeld slechts 4 van de 545 contactpersonen op de P300.

Het is mij een raadsel.

Eventuele tips zouden zeer welkom zijn.

m.v.g.

Rick
Had ook problemen.
Installeer sowieso pim en widesync.
Outlook starten en telefoon aansluiten. In Outlook instellingen doen.
Dan vanuit telefoon syncen, knopje 3, 6 en ok. Dan werkt perfect.

Als pim t niet doet, eerst outlook afsluiten.
Als ie t meteen niet doet, eerst ff syncen, outlook exit en dan pim opstarten.

Verwijderd

Dagg schreef op zondag 09 april 2006 @ 12:37:
[...]

Daar heb je gelijk in maar zoals niet echt duidelijk is geworden uit mijn post hoop ik dat de waardes die samsung zelf opgeeft voor deze telefoon met alleen de standaard batterij. Die 400h standby is goed genoeg die 480min gesprek is voor mij balangrijker omdat ik vaak bel. en dan helpt die extra batterij niet echt lijkt mij.

Ik vraag dit omdat er op internet verschillende waardes sirculeren over standby en gesprektijd en als het ook bij die gene die hem al hebben om 400h en 480min gaat dan ben ik zeer tevreden. Ik weet dat deze waardes zijn gebasseerd op de meest gunstige manier van omgang met de telefoon.

Als ik MaxVoltar mag geloven dan zit dat wel goed maar wil graag wat meer bevestiging hebben van meerdere eindgebruikers.
Batt is idd vrij snel op, ook in tasje.
Dinsdag volgeladen, redelijk gebruikt, en nu leeg. Niet slecht, maar veel slechter dan w800i.

Verwijderd

ik vind de batterij behoorlijk lang meegaan bij normaal gebruik.
Iig een stuk beter dan mijn vorige telefoon (nokia 3230).
Houd het wel een week vol.

• Dagg
Nog ander vraagje. Ik heb nu al mijn contacten in mijn telefoon en Outlook staan. Bijna alle contacten hebben ook NAW gegevens zoals Outlook die ook ordent. Mijn huidige mobiel Siemens S65 heeft bij de contacten regels voor straatnaam, postcode, woonplaats, 2 mail adressen en 2 faxnummers alleen hebben de Samsungs dit over het algemeen niet. Wat gebeurt er met de gegevens in Outlook als je deze naar de P300 stuurt?

Is er een mogelijkheid om deze gegevens te zien of kan de P300 er helemaal niks mee?

Ik weet dat je bij notities wat kunt invullen bij de P300, en dan komen we bij de derde vraag, haalt Outlook deze ook op en worden deze dan ook geplaatst bij de contactpersoon of komen deze onder het kopje notes te staan in Outlook?

Ik vind het wel handig dat ik de NAW gegevens bij me heb alleen wil ik dus weten hoe dit alles werkt en niet werkt met de P300. Ik hoop dat de vraag een beetje duidelijk is

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 12:05:
[...]

Had ook problemen.
Installeer sowieso pim en widesync.
Outlook starten en telefoon aansluiten. In Outlook instellingen doen.
Dan vanuit telefoon syncen, knopje 3, 6 en ok. Dan werkt perfect.

Als pim t niet doet, eerst outlook afsluiten.
Als ie t meteen niet doet, eerst ff syncen, outlook exit en dan pim opstarten.
Pim en widesync zijn geinstalleerd. De laatste versies van Samsung site geplukt.
Outlook schijnt de enige plek te zijn om instellingen te doen en syncen schijnt alleen vanuit de telefoon te kunnen gebeuren (knopje 3, 6 en ok).
Helaas wil het syncen nog steeds niet lukken.

Wat bedoel je precies als je zegt "Als pim het niet doet"?
En als hij "het meteen niet doet" kan ik toch niet syncen?

Zie ik iets (hopelijk simpels) over het hoofd?

Alvast bedankt voor je reactie

m.v.g.

Rick

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Er zijn 2 dingen die mij opvallen:

-De volume van de luidspreker is hoog, zelfs als de volumestand op z'n laagst is. Handig in drukke ruimtes. Minder prettig in een rustige/stille omgeving. Zijn er meer mensen die dit ook hebben opgemerkt (de handsfree functie is uiteraard uitgeschakeld)?

-De accu. Ik stop de telefoon in de bijgeleverde 'houder', als mijn accu (van de telefoon) leeg is. Niet lang erna, kan ik de telefoon eruit halen om te zien dat ik nog 2 streepjes accu over heb. Laadt de reserve accu de telefoonaccu op of is dit misschien een softwarefout?

Overigens, als je de telefoon uit de houder haalt, dan kan je deze het beste eruit schuiven, naar boven toe, evenwijdig met de houder. Ik trok de telefoon schuin naar mij toe en het viel mij op dat het aliminium gebogen is op de plek waar de telefoon de houder raakt (zowel linksonder als rechtsonder aan de voorkant van de tel).

Flickr

Verwijderd

Ik heb mijn oog op dit dingetje laten vallen. Weet iemand van de huidige eigenaren of dit toestel ook MP3 als ringtones kan hebben? Ik weet dat er een mp3 afspeelfunctie op zit, maar of het ook daadwerkelijk als ringtone gebruikt kan worden.............

Verwijderd

Ja je kan mp3 als ringtones gebruiken. Alleen neit voor SmS....

• Daklem
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 22:01:
Ja je kan mp3 als ringtones gebruiken. Alleen neit voor SmS....
Dat is een bekend voorval met Samsung, dat je geen custom sms tones in kunt stellen, wat wel jammer is!

De ringtones is idd wel mogelijk.

Zelf zit ik hier ook naar te kijken bij verlenging van mijn abbo. Prachtig toestel! klein, compact en toch alle features die ik zoek! :D

Geniale zet van samsung!

Verwijderd

Mensen deze telefoon heeft helaas geen standaard ringtones en ben niet echt technisch wat betreft ringtones ed.
iemand die me aan een standaard (liefst nokia) ring ring toon kan helpen?

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:24
Heb hem ook en ben wel tevreden.

Je hebt er behoorlijk bekijks mee, iedereen wil hem even zien. Prima telo, lekker dun (handig voor in broekzak) en erg mooi design (zakcalculator). Brede toetsenlayout is even wennen maar door de breedte ook veel praktischer dan andere toestellen. Telefoon voel super degelijk aan, mooi van RVS & magnesium.

-het hoesje moet je aan de telefoon koppelen en dan het geheel aan de lader leggen anders heb je niks aan de accu in de hoes

-ik heb vergeleken welk bestandsformaat de beste kwaliteit/grootte verhouding heeft en dat is AAC+ op 64kbps. Hierbij is een nummer van 4:15 maar 2018kB. Je hoort geen verschil tussen AAC+@64kbps en MP3@192kbps (op de P300). Let op dat je wel AAC+ (HC/HE) doet en niet 'gewone' AAC (LC/LE). Met Nero en Winamp (pro) kan je je muziek omzetten naar AAC+ 48/56/64kbps en toch een paar cd's erop zetten.

-headset is kut

-foto kwaliteit is welk okay maar lang niet zo goed als SonyEricsson's 2MP telefooncamera's

-Beltonen zitten een beetje vaag in elkaar. Van de 30 standaard beltonen zijn er 2 waar continu trillen onder zit. Voor alle andere (standaard of eigen) beltonen kan je de instellingen zelf kiezen, er zijn 3 opties;
-enkel melodie
-enkel trillen
-eerst trillen (3x overgaan), dan melodie (trillen stopt)
Even een quote hierover van de Samsung helpdesk "Als u meer melodieen wilt hebben waar beide opties tegelijkertijd bruikbaar zijn, dan zult u deze moeten downloaden (of zelf maken d.m.v.
speciale melodie-maker software)."

-gebruikershandleilding is beetje summier

-bestanden enkel uitwisselbaar via Samsung's eigen programma en das niet erg overzichtelijk

-verder zitten er teveel mogelijheden op om optenoemen

• struik978
beetje dood hier ....

had trouwens mijn k750i ingeruilt voor deze ... geen spijt van.
Alleen beltonen zijn wel zacht hoor.

Verwijderd

Eerst werkte het allemaal,
maar nu ben ik mn widesync buttons in outlook kwijt!
Krijg ze met geen mogelijkheid terug...
Iemand idee?

• Daklem
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

ik heb dee telefoon nog maar weinig gezien. Dit is ook 1 van de redenen waarom ik hem graag wil hebben.

exlusief, plat en super gemakkelijk. Sinds tijden ben ik helemaal weg van waar samsung mee bezig is. De telefoons zijn super. Dit wordt dan ook mijn 4de Samsung.

Geen nokia meer voor mij iniedergeval.

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Als het goed is, krijg je nu een Otazu houder naar keuze bij aanschaf van dit toestel (zo'n blauwe, roze of bruine). Krijg je dit naast de standaard Samsung houder waar een accu in zit, maw 2 houders?

Flickr

• EmRuTToY
  • Niet online
Krijg hem deze week binnen van T-Mobile, ben benieuwd of het Otazu 'tasje' erbij zit. En nou maar hopen dat ie niet toevallig roze is :/

• DaannO
EmRuTToY schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 20:32:
Krijg hem deze week binnen van T-Mobile, ben benieuwd of het Otazu 'tasje' erbij zit. En nou maar hopen dat ie niet toevallig roze is :/
Moet je zelf bestellen via een bon die er bij zit. Dus je moet eerst even naar de samsung site surfen met een unieke code :)

Verwijderd

De mp3's zijn toch ook gewoon af te spelen zonder oordopjes, dus met speaker?
En iemand die nog een goede aanbieding weet met deze mobiel.

Verwijderd

Een beetje een dood topic, maar toch

Ik heb de Sony Ericsson k800i besteld via een internetwinkel (pixmania) maar ze hebben mij de sgh p30 geleverd. In eerste instantie dacht ik "Jammer" maar nu ik naar die telefoon zit te kijken vind ik em toch wel wat hebben. Dan maar een extra digitale camera kopen ernaast.

Echter, ik ben een beetje aan het rondneuzen op internet en er staat dat mensen vinden dat de ringtone niet te horen is.... Wat zijn de reacties/meningen hierover? Graag hoor ik van jullie en op basis hiervan neem ik dan wel een besluit om wel of niet deze telefoon te houden.

Dank!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-11 09:57
Heb hem net besteld, zit het tasje met accu er standaard bij of moet je die kopen ofzo?

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Heeft er iemand vette logo's of andere dingen voor deze telefoon gratis weten te krijgen, want ik heb gehoord dat je ze ook kunt gebruiken op een X820 (zelfde schermresolutie).

• DaannO
De opvolger van de P300:
Samsung SGH-P310: a new credit-card-sized phone, preliminary info [ 01-09-2006 08:51 ]

Author: Verа Kozlova Source: NewMobile Translation by: Anja Rytchkova Send news to friend Discuss in forum

There appeared preliminary info on the upcoming mobile phone Samsung SGH-P310. It’s an heir of Samsung SGH-P300, a slim calculator-phone with the dimensions of a credit card. Unlike its extravagant predecessor the P310 will have design more customary to mobile phones.

The new phone is expected to have a 2-megapixel camera (the P300 has a 1.3-megapixel camera), an expansion slot for microSD cards (the P300 lacks it) and Bluetooth interface with the support of stereo sound (A2DP). The model might be announced very soon, and the release is expected in October.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/uploads/samsungp310proto.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/uploads/1139_g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/uploads/samsung_p310.jpg

• W00fer
  • Niet online
Is dat nou een draaischijf wat ik zie op dat ding ?

Slechts een uiterlijke update en een 2 megapixel cam, vind ik niet de moeite waard. Liever een beter scherm ofzo of een stel stereo speakers erin. Dan laat je pas echt een super creditcard phone zien !

• DaannO
W00fer schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 22:33:
Is dat nou een draaischijf wat ik zie op dat ding ?

Slechts een uiterlijke update en een 2 megapixel cam, vind ik niet de moeite waard. Liever een beter scherm ofzo of een stel stereo speakers erin. Dan laat je pas echt een super creditcard phone zien !
Micro-sd en A2DP is ook niet verkeerd voor zo een klein ding :)

• CLB
  • Niet online

CLB

Heb 'm vandeweek weer in 't echt gezien en wil 'm er toch graag bijhebben als 2e (of 3e) telefoontje...

Heb nu 'n Qtek S200 wat natuurlijk echt 'n prachtig apparaat is, maar ook wat groot aandoet.

Daarom heb ik er al 'n Samsung SGH-A300 bijgekocht omdat, dat echt 'n prachttelefoontje is...

Maarja deze P300 is ook wel erg erg nice...

MAAR wat ik niet begrijp is dat de losse toestelprijs nog steeds 500 euro is 8)7

Zo duur is m'n Qtek S200 niet eens los joh. Ik heb al wat op MarktPlaats gezocht mja minstens 250 ;(

Als iemand 'm kwijt wil hierzo houd ik me aanbevolen!!

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 21:42:
Heb 'm vandeweek weer in 't echt gezien en wil 'm er toch graag bijhebben als 2e (of 3e) telefoontje...

Heb nu 'n Qtek S200 wat natuurlijk echt 'n prachtig apparaat is, maar ook wat groot aandoet.

Daarom heb ik er al 'n Samsung SGH-A300 bijgekocht omdat, dat echt 'n prachttelefoontje is...

Maarja deze P300 is ook wel erg erg nice...

MAAR wat ik niet begrijp is dat de losse toestelprijs nog steeds 500 euro is 8)7

Zo duur is m'n Qtek S200 niet eens los joh. Ik heb al wat op MarktPlaats gezocht mja minstens 250 ;(

Als iemand 'm kwijt wil hierzo houd ik me aanbevolen!!
https://www.t-mobile.nl/p...ails&ProductId=2619&tab=0

12x21.50 = 258 :)

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm ook erg nice!

M'n moeder heeft T-mobile prepaid dus die kan k dit abbo aanbieden, heb ik 'n mooie mobiel.

Is 't zeker dat 't toestel unbranded en unsimlocked is of bestaat er 'n P300 T-mobile versie?

Kan nog goedkoper via T-mobile:

Relax 150 1 jaar lang ==> 12 x 16,50 + 19,95 = 218 euro :)

of moet je er nog 'n apparte sms-bundel bij bestellen a minstens 3 euro/ maand?

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 06-09-2006 18:59 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Zo eindelijk antwoord gehad en de P300 die T-mobile levert is T-mobile branded dus ja... jammer :|

• DennisMoore
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-10 10:30

DennisMoore

Alles went...

Hmm, die SGH-P310 lijkt me wel een erg goeie. :Y.

Zou eind september in Europa worden geleverd, maar ik kan 'm nog niet als (pre)order vinden in NL webwinkels. In Duitsland vind ik 'm bij www.7mobile.de voor € 389,77. Dat lijkt me wel érg goedkoop. De SGH-300 is meestal nog duurder in NL.

"Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it."

• CLB
  • Niet online

CLB

de P310 wordt echt weer gepresenteerd als telefoon
terwijl de P300 echt zo'n calculator-design heeft wat ik wel nice vind...

M'n loon is vandaag gestordt dus probeer via MP wat te regelen voor +/- 200 euro! :9

• W00fer
  • Niet online
Uitgebreid filmpje van de p310 is te vinden via http://www.mobilport.hu/?r=7537

[ Voor 15% gewijzigd door W00fer op 26-09-2006 20:55 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

• W00fer
  • Niet online
Fout verbeterd, dank je !

• CLB
  • Niet online

CLB

• struik978
weet nou niemand wanneer die p310 gereleased wordt?

• W00fer
  • Niet online
struik schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:56:
Eind dit jaar.

• DennisMoore

DennisMoore

Alles went...

struik schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:56:
Gisteren even gevraagd in de bekende telefoonwinkels. Niemand wist iets.
In de praktijk kon het nog wel 's een maand uitgesteld worden, vertelde eentje.

http://www.7mobile.de/shop/select?id=102726
Voraussichtlich verfügbar ab: 10.11.2006
Einzelpreis : 389,77 €

November? ;(.

"Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it."

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
die 310 ziet er echt bagger uit :( jammer want ik vind de features wel vet (microSD, 2mp)

a.s. week de P300 aanvragen, afgelopen week al gedaan maar hij was out of stock bij KPN, dus ik zou worden teruggebeld :)

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

• struik978
teh_twisted schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:48:
die 310 ziet er echt bagger uit :( jammer want ik vind de features wel vet (microSD, 2mp)

a.s. week de P300 aanvragen, afgelopen week al gedaan maar hij was out of stock bij KPN, dus ik zou worden teruggebeld :)
Ik heb zelf ook een p300 gehad.
Super mooi telefoontje, maar had 3 nadelen:

1> Te zacht geluid, als iemand belde moest je goed luisteren anders hoorde j m niet.
2> Kon maar 4 menu kleuren kiezen, verder niks. Kan ook geen themas kiezen enz.
3> Beltoon + trillen kennde de samsung niet, dus in de auto radio hard mis je een hoop gesprekken.

Hoop dat ze dit nu wel opgelost hebben met de p310.
Heb nu een K800i Super telefoon, alleen mis het formaat van de p300 :(

Dus als de p310 uitkomt zal ik zeker overwegen om deze aan te schaffen als de bovenstaande dingen veranderd zijn.

PS: Vindt de p310 wel mooier als de p300

• DennisMoore

DennisMoore

Alles went...

teh_twisted schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:48:

Kun je dan niet beter even wachten tot de P310 uit is?
Dan zal de P300 wel heel flink zakken in prijs, denk ik. :).

• CLB
  • Niet online

CLB

DennisMoore schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:01:
[...]

Kun je dan niet beter even wachten tot de P310 uit is?
Dan zal de P300 wel heel flink zakken in prijs, denk ik. :).
Doe ik inderdaad wel :)

• struik978

Verwijderd

Ik heb nu sinds een week of 2 de p300 en ben er tot nu toe erg blij mee. Nu wil ik dus muziek van de PC over gaan zetten naar mn telefoon. Dus ik die cd rom van Samsung geinstalleerd en die PIMS en file manager geopend. Nu zou ik dus in het menu, via extra op de file magager moeten kunnen klikken, maar dat kan dus niet! k snap er echt niks meer van. Ook als mn telefoon met het kabeltje is aangesloten op de PC wil het niet lukken. Ik heb ergens in het verhaal ook nog voorbij zien flitsen dat ik mijn telefoon op online moet zetten maar dat kan ik ook niet meer terug vinden. Is er iemand die het me op een makkelijke manier uit kan leggen?
Pagina: 1 2 Laatste