Heb hem sinds deze middag.
Eerste indruk: Stevig! Na het zien van vele foto's ervan zag het er me eigenlijk maar een delikaat speeltje uit, maar van zodra ie uit de verpakking kwam moest ik die mening even herzien. Zelfs het metalen klepje voor op de batterij is "zwaar" gebouwd.
De grootte:
Hieronder enkele foto's ter vergelijking met m'n Ipod 5G 30GB (afmetingen: 103,5 x 61,8 x 11mm)
Hij is echt klein, maar door zijn breedte ligt ie goed in de hand.

Voor- en acherkant:
Over de toetsen:
De positionering ervan zat na 2 berichten te typen al in m'n vingers! De toetsen steken ver genoeg uit en liggen ver genoeg van elkaar dus je kan makkelijk op gevoel typen zonder 2 toetsen tegelijkertijd in te drukken.
Het scherm:
Het scherm is prachtig! Zelfs met zwaar zonlicht erop is het duidelijk leesbaar. Juist de kijkhoek viel een beetje tegen, maar dat is waarschijnlijk omdat ik gewoon ben van op een IBM laptop te werken waar je bij wijze van spreken 360° beeld op hebt
Gebruiksgemak:
Zoals andere moderne Samsungs: Intuitief. Handige menu's, klaar en duidelijk, zoals het hoort als je tegenwoordig wilt uitpakken met een goede gsm. Voor sms gebruikt de gsm het T9-woordenboek van Nokia met enkele minieme aanpassingen waardoor ik het zelfs vlotter werken vind...
Het draagtasje:
Wederom prachtig vormgegeven in (echt?) leer (staat zelfs een mooi stempeltje op). Om de gsm erin te klikken is het wel even duwen, maar dat went. Natuurlijk een prachtige feature om er een batterij in te steken

Vele van m'n vrienden konden het niet geloven... Enige nadeel aan het tasje: Geen probleem om ermee te bellen, maar om te smssen steekt het net iets te hard in de weg...
Zoals jullie waarschijnlijk kunnen raden ben ik verliefd op deze gsm! Als er nog vragen zijn, shoot!
[
Voor 90% gewijzigd door
Verwijderd op 09-03-2006 23:17
]