azerus downloads

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• bosgoed
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-01-2025
Heey beste tweakers,

ik heb een kleine vraag ik download met azereus en dit bevalt goed alleen zijn de films niet te bekijken iemand een idee hoe dit kan of wat ik moet doen om het wel te kunne kijken?

Hoor graag van jullie

Marc

Thanks Mate

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Tipje: Codecs?

We kunnen niet ruiken wat voor films je download. Zijn de downloads compleet? Wat voor error krijg je. Welke players heb je al geprobeerd? VLC zou moeten werken lijkt me.

offtopic:
Overgens vraag ik me af hoe een jongeheer in deze tijd nog niet weet waarom een gedownloade film niet direct werkt met de standaard windows codecs, maargoed...

• koosjebram
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-01 12:55
Kun je wel andere films zien..divx/avi e.t.c.
Maakt volgens mij niet uit waarmee je download hoor.........
Wel ff wachten tot ie klaar is natuurlijk :D

Verwijderd

Anders moet je deze eens proberen. In combinatie met deze player kun jij je filmpjes wel bekijken!

• bosgoed
ik heb het in meerdere programma;s geprobeerd maar het zijn alleen maar rxx (xx zijn nummers opvolgend) en laatste bestand is een sfv bestand dus niet 1 los video bestand.

Thanks Mate

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Die moet je eerst uitpakken met een programma als Winrar.

Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dit zijn idd losse bestanden die je uit kunt pakken met WinRar,
Dit progje plakt alle bestanden dan aan elkaar tot 1 film en daarna kun je deze bekijken!

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• bosgoed
alles 1 voor 1 uitpakken of samen in 1 keer?

alvast bedankt!!!

Marc :*)

Thanks Mate

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-08 14:58
als het goed is staat zoiets als dit op bijna elke (degelijke) torrentsite 8)7

m.a.w. met een béétje zoeken had je denk ik zelf wel kunnen ondervinden dat je die *.r01 etc kon openen met winrar, ergens neerdumpen en openen met VLC Media Player (of een random andere player) ;)

/edit
alles 1 voor 1 uitpakken of samen in 1 keer?
winrar pakt automatisch de *.r02, *.r03 etc files erbij, zodat je maar 1 file hoeft te openen

[ Voor 24% gewijzigd door Mint op 06-03-2006 23:20 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Hoi bosgoed,

Ten eerste, welkom op GoT. :w Toen je je zojuist registreerde ben je met [FAQ=,]Registratievoorwaarden en faq[/FAQ] akkoord gegaan. Deze FAQ is een beetje beknopt, maar vertelt wel alles gauw over wat we wel en niet willen op GoT. Gedownloade zaken vallen daar helaas genoeg niet onder. ;) Voor wat meer informatie over wat dit inhoudt kan je nog even in Het algemeen beleid #warez kijken.

Daarnaast verwachten we voor je een topic opent op GoT dat je eerst zelf wat uitprobeert. Je noemt bijv. dat je verscheidene .r** gedownload hebt. Het zijn files die je niet kent. ;) Het meest logische is dan om altijd even in de FAQ te kijken, waar je vervolgens deze link was tegengekomen. :) Iets verder kijken op die site had je dan vervolgens gewezen naar WinRAR waar je software kunt verkrijgen die het bestand kan openen. ;)

Mocht FILExt geen uitkomst hebben geboden, en de andere tools genoemd in de FAQ werkte ook niet, dan kan je nog altijd zoeken. Zoeken naar 'r00' had namelijk al bij het 2e topic antwoord gegeven op je vraag. :)

Ik maak echter niet uit je topicstart en andere posts in dit topic op dat je zelf iets geprobeerd hebt. Vandaar dat ik je zou willen adviseren om Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got nog eens goed door te lezen, met name over het puntje van eigen inzet. ;)

Zou je in het vervolg ook kunnen letten op je topictitel? 'azerus downloads' zegt namelijk vrijwel niets over je probleem. Sowieso heet het programma Azureus, en daarbij heeft het met de losse bestanden (hetgeen wat je download) niets te maken. ;) Een betere titel zou zijn: "[Files] Allerlei *.r?? bestanden na download?'

Deze thread gaat dicht omdat het hier om hulp met warez gaat en dit ook wel door jezelf makkelijk was op te lossen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door pasta op 07-03-2006 00:02 ]

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.