Thanks Mate
We kunnen niet ruiken wat voor films je download. Zijn de downloads compleet? Wat voor error krijg je. Welke players heb je al geprobeerd? VLC zou moeten werken lijkt me.
Overgens vraag ik me af hoe een jongeheer in deze tijd nog niet weet waarom een gedownloade film niet direct werkt met de standaard windows codecs, maargoed...
Maakt volgens mij niet uit waarmee je download hoor.........
Wel ff wachten tot ie klaar is natuurlijk
Verwijderd
Thanks Mate
Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?
Dit progje plakt alle bestanden dan aan elkaar tot 1 film en daarna kun je deze bekijken!
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
alvast bedankt!!!
Marc
Thanks Mate
m.a.w. met een béétje zoeken had je denk ik zelf wel kunnen ondervinden dat je die *.r01 etc kon openen met winrar, ergens neerdumpen en openen met VLC Media Player (of een random andere player)
/edit
winrar pakt automatisch de *.r02, *.r03 etc files erbij, zodat je maar 1 file hoeft te openenalles 1 voor 1 uitpakken of samen in 1 keer?
[ Voor 24% gewijzigd door Mint op 06-03-2006 23:20 ]
Ten eerste, welkom op GoT.
Daarnaast verwachten we voor je een topic opent op GoT dat je eerst zelf wat uitprobeert. Je noemt bijv. dat je verscheidene .r** gedownload hebt. Het zijn files die je niet kent.
Mocht FILExt geen uitkomst hebben geboden, en de andere tools genoemd in de FAQ werkte ook niet, dan kan je nog altijd zoeken. Zoeken naar 'r00' had namelijk al bij het 2e topic antwoord gegeven op je vraag.
Ik maak echter niet uit je topicstart en andere posts in dit topic op dat je zelf iets geprobeerd hebt. Vandaar dat ik je zou willen adviseren om Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got nog eens goed door te lezen, met name over het puntje van eigen inzet.
Zou je in het vervolg ook kunnen letten op je topictitel? 'azerus downloads' zegt namelijk vrijwel niets over je probleem. Sowieso heet het programma Azureus, en daarbij heeft het met de losse bestanden (hetgeen wat je download) niets te maken.
Deze thread gaat dicht omdat het hier om hulp met warez gaat en dit ook wel door jezelf makkelijk was op te lossen.
[ Voor 9% gewijzigd door pasta op 07-03-2006 00:02 ]
Signature
Dit topic is gesloten.
![]()