Toon posts:

6800 Ultra kapot! Maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik de computer had aangezet kwam ik er achter dat de kaart niet goed in het AGP-slot zat.
Deze heb ik aangedrukt, terwijl de computer aan stond.
Door deze aktie is mijn Mobo RIP en mijn 6800 Ultra RIP.
Mijn vraag is nu ofdat 6800 Ultra nog te maken is????

Verwijderd

denk echter niet :/ :/ . Dit is echt een RMA geval maar goed of je nog garantie krijgt dat is de 2e vraag. Zowiezo dingen doen met stroom aan is al 8)7 .

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
inderdaad niet zo slim..
maar meestal maken degenen die voor de RMA moeten zorgen zich daar niet zo druk om (ligt er wel aan bij wat voor bedrijf het is natuurlijk), alhoewel het niet echt eerlijk is

[ Voor 18% gewijzigd door finsdefis op 06-03-2006 23:12 ]

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 21:03
met een béétje gladde praatjes moet je denk ik wel een nieuwe graka kunnen krijgen ;)

maar zo leer je wel dat je niet met je pc moet kloten als ie aan staat :)

Verwijderd

Topicstarter
De kaart heb ik 2de hands gekocht...heb daarbij toen geen bon gehad.
Kan ik hier toch iets mee?

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 07:02

Croga

The Unreasonable Man

Nope. Je kunt hier niks mee.

RMA is geen optie aangezien je het zelf verkloot hebt. Zoiets heet verantwoordelijkheid nemen voor je eigen daden.

Repareren is geen optie omdat het om delicate electronische circuits gaat. Daar heb je de apparatuur niet voor om dat te repareren (laat staan dat je überhaupt zou kunnen vinden wat er nu eigenlijk kapot is)

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-07 06:20

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Hehe, ja bij een AGP slot is dit dus echt funest.

Bij PCI heb ik het al meerdere malen voor elkaar gekregen om een kaart in en uit het slot te trekken zonder dat er wat fout ging. :P

Maar zoals finsdefis al zegt; normaal gesproken als er niet overduidelijk te zien valt dat je kaart door user abuse kapot is gegaan en je doet alsof je van niets weet zorgen bedrijven vaak wel voor de garantie. (die bepalen het tenslotte... zo doe ik dat zelf ook. :P).
Als ik kan zien dat ik het product niet terug kan claimen via RMA dan houd de garantie toch echt op. Kan dat echter wel dan interesseert me de klacht niet echt want dan kun je de klant hoe dan ook garantie geven.

Je grootste probleem word waarschijnlijk een nieuwe 6800 Ultra aangezien die niet meer gemaakt worden. :)
(Word dan waarschijnlijk een 7800GS omdat die qua performance zeer overeen komen).

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-02 15:08
adyta schreef op maandag 06 maart 2006 @ 23:15:
met een béétje gladde praatjes moet je denk ik wel een nieuwe graka kunnen krijgen ;)

maar zo leer je wel dat je niet met je pc moet kloten als ie aan staat :)
Ik zou geen gladde praatjes houden. Gewoon heel simpel hij doet het niet meer, niet zeggen wat je hebt gedaan.

Als je echter sportief bent hou je het voor gezien en koop je een nieuwe kaart. Op deze manier misbruik maken van RMA is niet tof. Iedereen maakt wel eens fouten, maar hiervoor hoeft een ander niet op te draaien.

Learn from your vaults!

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-07 08:03
Is er ook echt iets verbogen of is het "onzichtbare" schade, en hoorde je dingen kraken toen je je kaart aandrukte, want op zich moeten mobo en kaart toch ergens tegen kunnen. Een beetje kracht kunnen ze wel weerstaan.

Maar 2e hands, dan valt er met RMA en dergelijke niets te beginnen. Hooguit kun je hem wegbrengen en vragen of de lokale computerboer hem kan checken, maar meer zit er niet in.

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-07 08:03
ToFast schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:18:
[...]

Ik zou geen gladde praatjes houden. Gewoon heel simpel hij doet het niet meer, niet zeggen wat je hebt gedaan.

Als je echter sportief bent hou je het voor gezien en koop je een nieuwe kaart. Op deze manier misbruik maken van RMA is niet tof. Iedereen maakt wel eens fouten, maar hiervoor hoeft een ander niet op te draaien.

Learn from your vaults!
Dat heeft niet met sportiviteit te maken, dit is gewoon dik 300 eurie wegdonderen, en dan mag je best RMA "misbruiken." Dit soort dingen kan dan wel gebeuren, het blijft toch echt klote.

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

• Da_maniaC

Da_maniaC

kemphaas schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:20:
Is er ook echt iets verbogen of is het "onzichtbare" schade, en hoorde je dingen kraken toen je je kaart aandrukte, want op zich moeten mobo en kaart toch ergens tegen kunnen. Een beetje kracht kunnen ze wel weerstaan.

Maar 2e hands, dan valt er met RMA en dergelijke niets te beginnen. Hooguit kun je hem wegbrengen en vragen of de lokale computerboer hem kan checken, maar meer zit er niet in.
Denk jij nou echt dat het met kracht te maken heeft? ;)

Dat is gewoon kortsluiting.
kemphaas schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:22:
[...]

Dat heeft niet met sportiviteit te maken, dit is gewoon dik 300 eurie wegdonderen, en dan mag je best RMA "misbruiken." Dit soort dingen kan dan wel gebeuren, het blijft toch echt klote.
Mee eens, als je garantie kunt claimen altijd doen.
Onthoud nog altijd dat videokaartfabrikanten goeie service willen leveren aan een klant en met alle RMA's daar de kans toe krijgen.
Voor hen is het echter ook een peuleschilletje.
XFX repareert bijvoorbeeld ook heel vaak ipv dat ze je een nieuwe kaart geven.

[ Voor 111% gewijzigd door Da_maniaC op 07-03-2006 11:25 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Marck21
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11-2011
Vaak is het serienummer voor de fabrikant genoeg (zit datumcode in). Dus niet naar de winkel maar probeer het rechtstreeks bij de fabrikant. Als is het nog steeds niet heel erg netjes...

Asus A7V880 | AthlonXP 2500+ | Sapphire 9800 PRO | 2x256MB Kingston HyperX & 2x512MB Twinmos SpeedPremium | 80 GB SATA | 160 + 80 GB IDE

• Da_maniaC

Da_maniaC

Marck21 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:25:
Vaak is het serienummer voor de fabrikant genoeg (zit datumcode in). Dus niet naar de winkel maar probeer het rechtstreeks bij de fabrikant. Als is het nog steeds niet heel erg netjes...
Dat is dus de grootste onzin want fabrikanten zoals Asus en XFX werken alleen via een leverancier.
(en er zijn er nog talloze anderen).

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 07:02

Croga

The Unreasonable Man

Dat heeft niks met misbruiken te maken. Dat heeft alles te maken met illegaal bezig zijn...

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-07 08:43
[...]

Lekkere mentaliteit heb je als je er zo over denkt.

Als je zelf iets sloopt dan moet je zelf voor de gevolgen opkomen, sim-pel, al is het 10.000 euro schade.

Ik denk dat TS pech heeft, probeer ergens op internet een gebruikte 6800 GT agp of iets dergelijks op de kop te tikken, een Ultra of een 7800GS wordt wel een erg duur grapje.

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-02 15:08
[...]
WTF? Tuurlijk is het klote, maar het is je eigen klote schuld. Zoals je al zegt, misbruik maken van RMA zou je dan best mogen? Ga toch weg, tuurlijk mag dat niet. Of je het doet of zo onbeschoft bent moet je zelf weten.

Het is een strafbaar feit, of hoe je het ook wilt noemen illigaal? Punt. Je maakt misbruik van RMA.

Wat ik ook van harte hoop is dat als hij toch voor RMA gaat, dat men het niet accepteerd. Of met andere woorden dat hij nog steeds een nieuwe aankoop moet doen. _/-\o_

Inderdaad niet meer dan simpelweg pech hebben..Als je iets (per ongeluk) sloopt, is dat je eigen verantwoording.

[ Voor 23% gewijzigd door ToFast op 07-03-2006 12:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips.

Oke de fabrikant, kijk eens naar deze plaatjes.

Afbeeldingslocatie: http://img127.imageshack.us/img127/747/dsc005251hz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img127.imageshack.us/img127/9700/dsc005262tx.jpg

Volgens mij is het een orgineel Nvidia model, de bios staat ook op naam van Nvidia

Heeft iemand een idee?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 12:13 ]

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat is er stuk aan de kaart dan? Dat is ten eerste al iets waar de fabrikant naar kijkt. Verkeerd gebruik door de gebruiker haal je er zo uit. Zelfde als met koelers vervangen, stond hier ook pas nog een topic over. Als je een stuk of 1000-1500 kaarten in de week door je handen krijgt, krijg je daar wel ervaring mee :)

Zonder bon maak je sowieso weinig kans, dat zal inderdaad ook wel per leverancier of winkel verschillen. Winkels accepteren geen kaarten zonder aankoopbewijs. En wanneer je het direct bij de fabrikant gaat proberen moet je een goed verhaal hebben waarom je niet naar je winkel gaat. Als je niet kunt aantonen dat die bijvoorbeeld failliet is en je de kaart daar gekocht hebt, heb je geen voet om op te staan.

Ik heb zelf ook al een aantal eindgebruikers "de deur moeten wijzen" in mijn periode bij Club3D als RMA medewerker. Simpelweg omdat er genoeg mensen zoals jij zijn die misbruik er van maken. Het is bij de fabrikant vaak bekend welke bedrijven er failliet zijn gegaan of overgenomen zijn etc.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:12:
Bedankt voor de tips.

Oke de fabrikant, kijk eens naar deze plaatjes.

[afbeelding]

[afbeelding]

Volgens mij is het een orgineel Nvidia model, de bios staat ook op naam van Nvidia

Heeft iemand een idee?
Wat staat er voor itemcode dan op je serienummer? :) Aan dit uiterlijk kan ik niet zien van welke fabrikant de kaart is, hij is gewoon gemaakt volgens het reference ontwerp van nVidia zoals heel veel fabrikanten doen. Daarom is het vaak ook onzin dat bepaalde merken minder zijn met hun grafische kaarten, terwijl ze dezelfde boards en geheugen gebruiken als een grote leverancier zoals ASUS of Sapphire in het geval van ATi.

[ Voor 33% gewijzigd door J0YR1D3R op 07-03-2006 12:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
J0YR1D3R schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:12:
Wat is er stuk aan de kaart dan? Dat is ten eerste al iets waar de fabrikant naar kijkt. Verkeerd gebruik door de gebruiker haal je er zo uit. Zelfde als met koelers vervangen, stond hier ook pas nog een topic over. Als je een stuk of 1000-1500 kaarten in de week door je handen krijgt, krijg je daar wel ervaring mee :)

Zonder bon maak je sowieso weinig kans, dat zal inderdaad ook wel per leverancier of winkel verschillen. Winkels accepteren geen kaarten zonder aankoopbewijs. En wanneer je het direct bij de fabrikant gaat proberen moet je een goed verhaal hebben waarom je niet naar je winkel gaat. Als je niet kunt aantonen dat die bijvoorbeeld failliet is en je de kaart daar gekocht hebt, heb je geen voet om op te staan.

Ik heb zelf ook al een aantal eindgebruikers "de deur moeten wijzen" in mijn periode bij Club3D als RMA medewerker. Simpelweg omdat er genoeg mensen zoals jij zijn die misbruik er van maken. Het is bij de fabrikant vaak bekend welke bedrijven er failliet zijn gegaan of overgenomen zijn etc.

[...]

Wat staat er voor itemcode dan op je serienummer? :)
Wie zegt dat ik misbruik maak van de RMA...ik heb nog niets gedaan en bedankt hé

Serienummer is

Waar staat dat nummer eigenlijk, er staan er namelijk zo veel op

• GH45T
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:15:
[...]

Wie zegt dat ik misbruik maak van de RMA...ik heb nog niets gedaan en bedankt hé

Serienummer is

s/n xxxxxxxxxxxxx ;)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als laatste punt nog even dit: Het komt regelmatig voor dat er vragen worden gesteld over hardware wat tijdens het overclocken/modden kapot gegaan is, waardoor de garantie dus vervallen is. In de posts erna komen dan vaak tips langs om het modden/overclocken etc zo goed mogelijk te camoufleren om zo toch garantie te kunnen claimen (en dus anderen met het probleem op te zadelen). Dit willen we uitdrukkelijk NIET hebben, en mensen die dit soort adviezen geven kunnen dan ook rekenen op passende maatregelen :)

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:15:

Serienummer is

Ik zeg ook niet dat je op dit moment fout zit of foute dingen doet. Ik help je toch ook bij het maken van een diagnose of wat? :) Je itemcode staat vaak op een stickertje op de achterkant. Grote kans dat er ergens 6800U of GF6800 bovenstaat, dat is tenslotte het type van de kaart. Als je een foto hebt van de achterkant of zelf even kunt kijken en zoeken kun je zo de fabrikant achterhalen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt ik post ff een paar nummertjes

Rechts naast het Nvidia logo staat
006120500085

Links boven in staat
900-10201-0012-250 L Made in China

In het midden
600-10201-0012-200 R

Rechts in de hoek staat
53D20100120762ZR

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
offtopic:
Leer van je (eigen) kluizen/gewelven? Volgende keer een "f" :P

[ Voor 4% gewijzigd door Kawaii op 07-03-2006 12:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Topic kan gesloten worden....videokaart verkocht

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mag hopen dat de koper weet dat deze stuk is? :X

En topics gaan niet dicht als ze 'opgelost' zijn :)

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Pollewob schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:41:
Mag hopen dat de koper weet dat deze stuk is? :X

En topics gaan niet dicht als ze 'opgelost' zijn :)
inderdaad en vraag me ook erg af wat de koper met een kapote Ultra wil :)
verder word ik een beetje moe van de discussie om de garantie te misbruiken de een is 'voor' de ander tegen laat TS dat maar zelf uitzoeken want die discussie is toch overloos :P

verder laat dit een wijze les voor je zijn :) het is alleen zonde dat het met een mooie 6800Ultra gebeurd, als het met een cheap ATI 9200 of FX5200 was gebeurd...

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Hee, dit lijkt wel heel sterk op je andere topic ;)

Was al verteld idd, gewoon een nieuwe kopen, en geen fabrikanten oplichten.
Misschien als je verteld wat er gebeurde dat ze een nieuwe meegeven, maar iig niet gaan liegen :\

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-08 20:50
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:37:
Wel erbij gezegd dattie kapot is? :P

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• GH45T
GoldenSample schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:45:
[...]

inderdaad en vraag me ook erg af wat de koper met een kapote Ultra wil :)
verder word ik een beetje moe van de discussie om de garantie te misbruiken de een is 'voor' de ander tegen laat TS dat maar zelf uitzoeken want die discussie is toch overloos :P

verder laat dit een wijze les voor je zijn :) het is alleen zonde dat het met een mooie 6800Ultra gebeurd, als het met een cheap ATI 9200 of FX5200 was gebeurd...
Klopt ook, die discussie is toch eindeloos.

Misschien heeft de koper hem wel gekocht vanwege de koeler of iets dergelijks, of misschien denkt diegene de kaart wel te kunnen maken.

Heb je er 2 tientjes ofzo voor gekregen dan weet je dat het voor de koeler is ;)

Of de koper wil hem aan de muur hangen...

• DarthPlastic
GH45T schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:51:
[...]
:X

• GH45T
* GH45T kijkt naar Terw_Dan's mobomuur ;)

• __xeno__
  • Laatst online: 01-08 22:09
GH45T schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:51:
[...]

Klopt ook, die discussie is toch eindeloos.

Misschien heeft de koper hem wel gekocht vanwege de koeler of iets dergelijks, of misschien denkt diegene de kaart wel te kunnen maken.

Heb je er 2 tientjes ofzo voor gekregen dan weet je dat het voor de koeler is ;)

of hij is gewoon echt loeihard opgelicht.

• Da_maniaC

Da_maniaC

Dan is de TS wel goed gek als ie dat hier gaat posten 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Da_maniaC op 07-03-2006 17:43 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hopelijk heb je de klap met de blindengeleidenstok daarna kunnen ontwijken ;)

Even serieus, als defect verkocht of "onwetend" verkocht?

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
verkocht ;) deed ie het weer dan ?

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-07 19:17

r.marijnissen

sapphire512mb

Die zal wel niet meer reageren.

• DarthPlastic
Kijk zijn profiel maar, het is zo'n persoon die af en toe hier komt om wat te vragen als het nodig is :\
Topic zal wel niet meer beantwoord worden...

Maargoed, indien hij dit leest vraag ik hem toch wat achter te laten hoe het verlopen is ;)

Verwijderd

Topicstarter
DarthPlastic schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:24:
[...]

Kijk zijn profiel maar, het is zo'n persoon die af en toe hier komt om wat te vragen als het nodig is :\
Topic zal wel niet meer beantwoord worden...

Maargoed, indien hij dit leest vraag ik hem toch wat achter te laten hoe het verlopen is ;)
Oooh bedankt hé, jij bent dus een echte :O ....ik heb ook een leven naast de comp.
Ik heb de defecte kaart verkocht voor 25,-
Mobo gaat RMA
Proc verkochot voor 200,-
Dus nu op naar een 939 systeem, ik ga dit systeem draaien met een gekoop kaartje zodat ik even kan sparen voor een goede videokaart

• GH45T
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 07:25:
[...]

Oooh bedankt hé, jij bent dus een echte :O ....ik heb ook een leven naast de comp.
Ik heb de defecte kaart verkocht voor 25,-
Mobo gaat RMA
Proc verkochot voor 200,-
Dus nu op naar een 939 systeem, ik ga dit systeem draaien met een gekoop kaartje zodat ik even kan sparen voor een goede videokaart
De reactie van DarthPlastic was inderdaad niet de allersnuggerste die ik me voor kan stellen maar mensen die anderen ook helpen worden op dit forum nu eenmaal meer gewaardeerd.

Wat ga je doen als je dat RMA moederbordje gerepareerd terug krijgt? Of als je een nieuw krijgt? Verkoop je dat dan ook?

Verwijderd

Topicstarter
GH45T schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 08:34:
[...]

De reactie van DarthPlastic was inderdaad niet de allersnuggerste die ik me voor kan stellen maar mensen die anderen ook helpen worden op dit forum nu eenmaal meer gewaardeerd.

Wat ga je doen als je dat RMA moederbordje gerepareerd terug krijgt? Of als je een nieuw krijgt? Verkoop je dat dan ook?
Ja die verkoop ik ook, het is echt een super mobo ik verkoop hem dan rond de 70,-/65,- , wil je alvast een optie >:) ?
Samen met de 6800 Ul + 3700+ haalde ik een 3mark05 6000 en 3dmark06 2900
Maar het setje is niet meer :'( ..ga zo de mobo RMA sturen.

Ben nu aan het kijken voor een Abit AN8 SLI..wisselende berichten over deze mobo..wat me wel aan spreekt zijn de led's

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-07 16:49
Kapot verkocht?????

Of deed hij het toch nog, en was alleen je MOBO defect?

• GH45T
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:30:
[...]

Ja die verkoop ik ook, het is echt een super mobo ik verkoop hem dan rond de 70,-/65,- , wil je alvast een optie >:) ?
Samen met de 6800 Ul + 3700+ haalde ik een 3mark05 6000 en 3dmark06 2900
Maar het setje is niet meer :'( ..ga zo de mobo RMA sturen.

Ben nu aan het kijken voor een Abit AN8 SLI..wisselende berichten over deze mobo..wat me wel aan spreekt zijn de led's
Socket 754/ agp neem ik dan aan?

Nee, als ik upgrade wordt het meteen dual core en bij Socket 754 zou ik dan al voor een mobile athlon 64 of een turion moeten gaan. Dan ga ik liever voor socket 939 maar dan nog is de drang niet groot.

Was puur uit interesse ;)
rdfeij schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:36:
Kapot verkocht?????

Of deed hij het toch nog, en was alleen je MOBO defect?
Nofi maar óf je moet leren begrijpend lezen óf je hebt het topic niet doorgelezen.
silitek schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:48:
Dit is al de 3de topic van de TS...de boel ging kaduk nadat tie z'n videokaart aangedrukt had met systeem aan..
Maar, hoop dat de nieuwe eigenaar op de hoogte is van de kapotte kaart...dat die kapot is zeker
was al getest bij de pc-boer....

beetje vage actie....
TS geeft aan de kaart voor 25 euro te hebben verkocht, zegt wel genoeg denk ik, niet?

[ Voor 36% gewijzigd door GH45T op 09-03-2006 15:58 ]

• silitek
  • Laatst online: 07:59

silitek

Tubes Only

Dit is al de 3de topic van de TS...de boel ging kaduk nadat tie z'n videokaart aangedrukt had met systeem aan..
Maar, hoop dat de nieuwe eigenaar op de hoogte is van de kapotte kaart...dat die kapot is zeker

beetje vage actie....

Tubes....It's what make music music!

Verwijderd

Topicstarter
silitek schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:48:

beetje vage actie....
Beetje vage actie...ik wil gewoon weten wat er allemaal aan de hand kan zijn.
Aangezien ik niet de middelen heb om alles te testen, doe ik het via deze manier.
We zijn er toch om elkaar te helpen.....dus niet zo zeuren

• silitek
  • Laatst online: 07:59

silitek

Tubes Only

Goed zal je helpen..doodat je sluiting gemaakt had met je aandruk actie is en je videokaart en je mobo gewoon naar de mallemoer....en mischien wel ook je proc.
Is zuur maar " Face It"

Wat kapot is, is kapot....dus niet meer te maken.
Door telkens weer in een nieuwe topic te starten...val je telkens in herhaling.

edit: Hard maar rechtvaardig...niks met zeuren te maken

[ Voor 11% gewijzigd door silitek op 09-03-2006 18:44 ]

Tubes....It's what make music music!

• Sayko
  • Laatst online: 03-07 11:20

Sayko

Knowledge Is Power

Die kaart is toch niet gefrietuurd in de kluis?

Verwijderd

Topicstarter
Hij is zeker gefrituurd in de kluis

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-07 20:39
zo ken ik ook iemand die z'n nieuwe harddisk aan ging sluiten..... terwijl z'n computer aanstond :)

• GH45T
Mr. Detonator schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 08:07:
zo ken ik ook iemand die z'n nieuwe harddisk aan ging sluiten..... terwijl z'n computer aanstond :)
Zo had ik klasgenoten die altijd de verwisselbare ide hd tray van de harddisk uit de computer trokken terwijl de computer aanstond.

Bij harddisks gaat er meestal niets kapot, maar je kunt je harddisk en je ide controller ermee slopen. Op school is er echter nooit iets kapot gegaan maar dan nog begin ik er niet aan :)

Dat TS zijn grafische kaart aan gaat duwen terwijl zijn pc aanstaat is natuurlijk dom maar ik denk wel dat hij er van geleerd heeft :7

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-07 09:04

boesOne

meuh

Mr. Detonator schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 08:07:
Sata drive.. kan best

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-07 20:39
toen ie de power stekker instak, sprong er een vonk vanaf > z'n pc herstartte, en z'n hdd (sata) was kapot :|

Verwijderd

Topicstarter
GH45T schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 08:42:
[...]

Zo had ik klasgenoten die altijd de verwisselbare ide hd tray van de harddisk uit de computer trokken terwijl de computer aanstond.

Bij harddisks gaat er meestal niets kapot, maar je kunt je harddisk en je ide controller ermee slopen. Op school is er echter nooit iets kapot gegaan maar dan nog begin ik er niet aan :)

Dat TS zijn grafische kaart aan gaat duwen terwijl zijn pc aanstaat is natuurlijk dom maar ik denk wel dat hij er van geleerd heeft :7
Ja ik hoop wel dat ik er van geleerd heb B)
Pagina: 1