Op de compu van mijn vader (W95, p233mmx, asus txp4-x) is de CD-rom speler compleet verdwenen; hij is niet meer te vinden in de verkenner en ook niet bij apparaatbeheer. Apparaatbeheer geeft wel een uitroepteken bij de ide-controller ("apparaat werkt niet goed of verkeerde driver geladen"). In de veilige modus zijn er geen uitroeptekens en is er wel een cdrom speler bij apparaatbeheer, maar nog steeds niets in de verkenner.
Voordat ik me er mee ging bemoeien was het ding overigens helemaal verdwenen (bij het opstarten geen melding "found CD-rom"), dat is inmiddels verholpen door de kabels te controleren.
Nu blijf ik dus nog zitten met het probleem dat windows hem gewoon niet ziet, heeft iemand van jullie een idee?
Voordat ik me er mee ging bemoeien was het ding overigens helemaal verdwenen (bij het opstarten geen melding "found CD-rom"), dat is inmiddels verholpen door de kabels te controleren.
Nu blijf ik dus nog zitten met het probleem dat windows hem gewoon niet ziet, heeft iemand van jullie een idee?
Great minds think alike!