Linksys WMP54G, WEP passphrase zien?

Pagina: 1
Acties:

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
Goedenavond,

Ik heb even een klein vraagje, waar ik het antwoord niet op kan vinden (site van Linksys gecheckt, GoT search, Google).

Ik heb bij de installatie van mijn adapter een passphrase gebruikt om een WEP 128bit code te genereren. Nu heb ik mijn modem uitgezet (waardoor ie blijkbaar zijn WEP code kwijtraakt) en nu weet ik dus niet hoe ik mijn WEP code aan de adapter kant kan zien (zodat ik die weer kan invoeren in mijn modem).

Iemand een idee waar ik die code kan opsnorren? Ik draai onder Windows 2000, mocht dat verschil uitmaken...

Thanx!

Verwijderd

1st_Ro schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:45:
Goedenavond,

Ik heb even een klein vraagje, waar ik het antwoord niet op kan vinden (site van Linksys gecheckt, GoT search, Google).

Ik heb bij de installatie van mijn adapter een passphrase gebruikt om een WEP 128bit code te genereren. Nu heb ik mijn modem uitgezet (waardoor ie blijkbaar zijn WEP code kwijtraakt) en nu weet ik dus niet hoe ik mijn WEP code aan de adapter kant kan zien (zodat ik die weer kan invoeren in mijn modem).

Iemand een idee waar ik die code kan opsnorren? Ik draai onder Windows 2000, mocht dat verschil uitmaken...

Thanx!
krijg hierbij een beetje het gevoel van....buurmannetje hacken ;)

Gewoon ff de router bedraad instellen? Aangezien je hem (als het goed is;)) gewoon bij de hand hebt :) ?

Verwijderd

Knal d'r gewoon een nieuwe code in. Het is niet zo dat je die alleen op voedselbonnen kan verkrijgen ofzo hoor.