Toon posts:

Beelscherm valt plosteling uit en pc doet niets meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een tijdje heb ik last van me pc.
Elke dag valt de pc wel uit. Het beeldscherm gaat in stand-by modus en de pc draait gewoon door, in ieder geval de fan. Wanneer ik een knop op het beeldscherm indruk verschijnt er afbeelding met NO SIGNAL.
Verder doet niets het meer, de reset-knop noch de aan-uit knop. Opnieuw opstarten kan alleen door de stroom eraf te halen en weer aan te zetten.
Als hij opnieuw is opgestart krijg ik een melding dat er een ernstige fout in het systeem is hersteld. Bij technische gegevens staat:

C:\WINDOWS\Minidump\Mini030606-02.dmp
C:\DOCUME~1\Dennis\LOCALS~1\Temp\WER3.tmp.dir00\sysdata.xml

Weet iemand hoe dit kan komen, en hoe ik dit kan verhelpen?

Bij voorbaat dank

Dennis

-edit- Omdat ik dacht dat het hardware fout is, heb ik het maar hier neergezet. Dus als het verkeerd staat, sorry.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 20:23 ]

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:56

breinonline

Are you afraid to be known?

Dit kan een hoop redenen hebben, er is maar één goede tip: werk de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter volledig door. Dan weet je aan het eind precies wat er mis is :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt :)

-edit- pc flipte net helemaal en zei, voer chkdsk uit. 8)7

Verwijderd

Ik zou even de voeding bekijken!
Had dit onlangs ook voor, in mijn geval was dit te wijten aan een 9800pro die niet voldoende stroom kreeg.

Verwijderd

Topicstarter
nu je het zo zegt, zou best wel eens kunnen. Hij valt ook vaak uit wanneer ik een game speelt

bedankt, zal snel proberen :)

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
K had van de week een zelfde probleem. HDD kapot..... Alleen bleef mijn beeld toen gewoon hangen en viel de computer niet uit. Ik denk ook aan de voeding.
Pagina: 1