Mac_Cain13 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 00:36:
[...]
Dit is inderdaad waar, al heb ik er bij de Wikipedia niet vaak last van. Toch moet ik zeggen dat Listen vooral de mist in gaat bij wat onbekendere nummers. En daar moet ik zelf toch ook even wat hits door bij Google voor ik de juiste heb. Dus dat is niet heel erg raar.
Tja als het idd vooral bij ' onbekende' nummers zou zijn dan zou ik het idd nog begrijpen, maar hier een paar voorbeelden van songs + lyrics die er volgens listen bijhoren
- song => lyric volgens listen
Deze hebben in elk geval iets goed:
- Dirty Dancing: She' s like the wind => Dirty Dancing-Black Eyed Peas (artiest klopt in elk geval)
- Aerosmith: Jamie' s got a gun => Aerosmith: Ain't enough (artiest klopt in elk geval)
- Ryan Paris: Dolce Vita => Tindrum: DOlce Vita (Titel klopt, maar geheel verkeerde song)
- Maroon5: Rag Doll => Aerosmith: Rag Doll (Titel klopt, maar geheel verkeerde song)
En deze zitten er helemaal naast
- Madness: Our House => The 80's: David Fonseca (

erm?? )
- 10CC: I am not in love => Aaron Neville => Love, love ,love ( en weer een grote

)
- Ten Sharp: You => Evergrey: I'm sorry
Naar ik aanneem toch niet de minst bekenste artiesten/groepen en nummers
Daarintegen als ik een plaat van Juli draai (een duitse groep) dan komt de lyric netjes en juist tevoorschijn terwijl naar ik aanneem een Aerosmith, 10CC, Ten Sharp, Maroon5 etc een stuk bekender is als Juli met het nummer Perfecte Welle of Geile Zeit?
[...]
Hmm, de lyric zelf zoeken op internet kan natuurlijk altijd.

Alleen zou zo'n upload functie inderdaad erg cool zijn.
Yep zoeken op i-net gaat idd altijd, maar in AmaroK kan ik ze door ze naar de database te uploaden gewoon bij het nummer krijgen, maar in listen heb ik zo een functie niet gezien, laat staan een functie om de lyric te herzoeken