Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb soms als ik bel (of gebeld wordt) met mijn GSM dat ik mn eigen stem hoor echoën. In een ander (oud) topic vond ik hierover dat het aan brakke telefoonlijnen kan liggen, maarja het is me nog niet helemaal duidelijk. Ik vroeg mij af of je hier zelf ook iets aan kan doen??

Ik maak gebruik van een SE K700i en bel via debitel (telfort netwerk).

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:17

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Het is een brakke telefoonlijn. Namelijk die van telfort. Zelfde probleem met mijn lieve samsung x140. Het is echt vervelend. Ga nog eens een brief schirjven. Wou eerst zielen winnen en lotgenoten vinden. Ik ken ook iemand met een Siemens cf 62(?) van Telfort die ook last heeft echo's

[ Voor 4% gewijzigd door Touchdomex op 07-03-2006 20:00 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Je kan ook proberen om je speaker wat zachter te zetten, of eigenlijk moet de andere kant dat doen. Dat wil ook wel eens helpen.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Archie_T schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:59:
Je kan ook proberen om je speaker wat zachter te zetten, of eigenlijk moet de andere kant dat doen. Dat wil ook wel eens helpen.
bij mij heeft het niet geholpen. Al een keertje geprobeert. Heb het ook met mijn headset.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Archie_T
  • Nu online
touchdomex schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:01:
[...]

bij mij heeft het niet geholpen. Al een keertje geprobeert. Heb het ook met mijn headset.
En de andere kant? Zij horen namelijk jouw stem en dat gaat dan weer door hun micorofoon naar jou toe. Dus de volgende keer als je iemand belt en er is echo moet je dat even vragen (Hoewel 9 van de 10 GSM bezitters niet weet hoe ze hem zachter moeten zetten ;))

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Archie_T schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:04:
[...]

En de andere kant? Zij horen namelijk jouw stem en dat gaat dan weer door hun micorofoon naar jou toe. Dus de volgende keer als je iemand belt en er is echo moet je dat even vragen (Hoewel 9 van de 10 GSM bezitters niet weet hoe ze hem zachter moeten zetten ;))
Zo weinig weet ik er niet van hoor. Gebruik hem redelijk vaak. toevallig gisteren weer overkomen en gevraagd. Zij hadden er geen last van. Vreemd genoeg. Dit is tot nu toe altijd al zo geweest. Dacht zelfs dat mijn telefoon stuk was. Ik boos garantie claimen. Blijkt dat ik hem zeker 1 maand kwijt ben. Ging niet door want ik heb hem redelijk vaak nodig. Toen wat meer research gedaan en ben ik erachter gekomen dat meer mensen hier last van hadden. toevallig allemaal met een telfort abbo/prepaid. Toen ging ik mij afvragen wat er aan de hand kon zijn. op het moment dat ik een topic wilde openen zzag ik dit bericht. Dus direct reageren

• Archie_T
  • Nu online
Als je dan twijfelt aan het netwerk wissel je toch een keertje om met degene waarmee je belt? Dus je wisselt even kaartje en kijkt of het dan nog is, of anders nog beter je haalt een prepay kaartje en kijkt of je op een ander netwerk met dezelfde persoon precies hetzelfde heb..

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb het ook gehad met T-Mobile (en nu telfort dus). Zowel op mn huidige én mn vorige telefoon.

Ik heb ook wel es wat gelezen over 'echo cancellers' die in het netwerk zijn opgenomen. Zouden die misschien alleen onder bepaalde omstandigheden werken? Dus als je niet te hard of te zacht praat en niet teveel achtergrondgeluid/ruis hebt?

[ Voor 56% gewijzigd door Palomar op 07-03-2006 20:37 ]

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Archie_T schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:24:
Als je dan twijfelt aan het netwerk wissel je toch een keertje om met degene waarmee je belt? Dus je wisselt even kaartje en kijkt of het dan nog is, of anders nog beter je haalt een prepay kaartje en kijkt of je op een ander netwerk met dezelfde persoon precies hetzelfde heb..
Goed idee. Netwerk kaartje heb ik gratis besteld op de hi site. Heb er hier ook nog een paar liggen. Dat is dus geen probleem. Ik ga het morgen eens proberen. Heb hiervoor 3 jaar lang afwisselend kpn en hi gehad. Met beide geen problemen gehad. Ga het binnenkort eens proberne

Pagina: 1