Ik heb sinds kort een nieuw moederbord (ASRock 939-Dual Sata2) en een nieuwe processor (AMD Athlon 64 3700+ San Diego). Voor de rest m'n oude pc. Ik heb windows opnieuw geïnstalleerd en de backups die ik op mijn mp3-speler had opgeslagen overgezet. Nu heb ik Philips Digital Media Manager (DMM) weer geïnstalleerd, want ik wil wel weer nieuwe muziek op mijn spelertje hebben. Het installeren gaat prima, maar als ik daarna DMM opstart krijg ik het bericht 'The application cannot be started', en dan sluit het weer af nadat ik op OK druk. Ik heb ook nieuwere versies van DMM geprobeert die ik gedownload heb van de Philips site. Ook heb ik gezocht naar programma's die ik als alternatief kan gebruiken, maar die zijn er niet (was te verwachten).
Via Google kwam ik op deze pagina uit, waar een aantal oplossingen gegeven worden. Maar voor zover ik weet heeft mijn processor geen HT-technologie, of ik ben gewoon stom bezig
Verder heb ik met m'n broer (die iets technischer is dan ik) even het overige geprobeerd, maar zonder resultaat.
Heeft iemand ditzelfde probleem gehad? En zo ja, hoe heb je dat opgelost?
Note: Graag geen replies als 'Ja maar Philips is ook flut...' of 'Had je toch maar beter een iPod moeten kopen!'. Hier help je mij echt niet mee, en alles werkte prima met m'n oude systeem.
Via Google kwam ik op deze pagina uit, waar een aantal oplossingen gegeven worden. Maar voor zover ik weet heeft mijn processor geen HT-technologie, of ik ben gewoon stom bezig
Heeft iemand ditzelfde probleem gehad? En zo ja, hoe heb je dat opgelost?
Note: Graag geen replies als 'Ja maar Philips is ook flut...' of 'Had je toch maar beter een iPod moeten kopen!'. Hier help je mij echt niet mee, en alles werkte prima met m'n oude systeem.