Toon posts:

[ASP of ASP.NET] geluid opnemen via een website

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen,
Ik ben bezig met een project en de bedoeling is dat je geluid opneemt via een website en deze vervolgens op de server opslaat. Dus bijvoorbeeld een kleine recording scherm en dan ga je op recorden drukken en je geluid wordt dan vervolgens op de server opgeslagen.

Alvast bedankt

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:22
ASP(.Net) is server side

Ik meen dat dit in Flash tegenwoordig wel mogelijk is.. maar daar moet je heel goed zelf achter kunnen komen.

• IcE_364
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04 13:24
Met ASP gaat dit niet lukken, wel kun je hier flash voor gebruiken bijv.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 22:44

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

En wat heb je zelf al uitgezocht? Wat heb je al geprobeerd? Wat lukte daar niet mee? Krijg je bepaalde foutmeldingen?

Het is hier wel de bedoeling dat je in eerste instantie zelf opzoek gaat naar een oplossing en dat je dat ook aangeeft in je startpost. Zie ook P&W FAQ - De "quickstart"

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf in C# van .NET geprobeerd, maar kon dit niet combineren met ASP .NET.
maar goed nu probeer ik verder te gaan met Flash, want dit wist ik dus niet!!! maar goed nu wel ;)

danke ;)

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 19:18 ]

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-04 22:26
Hallo, net zoals Creepy al zegt, verwachten we hier toch wel wat meer inzet van je. Je moet niet gaan verwachten dat we hier alles voor jou gaan voorkauwen. We willen je best helpen, maar dan zal je toch al moeten aangeven wat je zelf al geprobeerd hebt, en wat er precies niet lukt. Met zo'n karige topicstart, en zo weinig uitleg, kunnen we je ook niet helpen.
Lees misschien eerst eens even de Quickstart (zie de link die Creepy al gaf).

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.