Toon posts:

Razor Copperhead probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds twee weken heb ik problemen met mijn Razor Copperhead, de blauwe versie. Als ik aan het gamen ben valt de muis soms uit. Ik hoor het "dunk" geluid dat er een usb apparaat wordt losgekoppeld en na 10 seconde wordt die weer aangekoppeld met het "dunk" geluid. Dit gebeurt op de meest onverwachtste momenten, soms een hele tijd niet en dan ineens 5 keer achter elkaar.

Zoals gezegd heb ik dit probleem sinds 2 weken, ervoor heb ik nooit problemen met de muis gehad. Ik maak gebruik van de nieuwste driver, namelijk v6.09 en firmware v6.17i. Voor de switch van firmware van v6.17b naar v6.17i had ik dit probleem ook al, dus aan de firmware kan het niet liggen lijkt me.

Wat ik al geprobeerd heb?

1). Mijn hele pc geformatteerd en opnieuw geïnstalleerd. Het was toch al hardnodig :P dus heb ik maar mijn pc eens flink schoon gemaakt, omdat ik bang was dat het een of andere spyware zou kunnen zijn.
2). De firmware opnieuw op de muis geflashd.
3). De muis in andere USB porten gedaan, maar toen deed de muis het helemaal niet meer.
4). Naar andere USB drivers gezocht. Maar omdat de usb drivers van mijn a8n Premium standaard in service pack 1 of 2 worden geïnstalleerd heeft dit dus geen zin omdat er verder nergens anders drivers te vinden zijn.

Nou dat was het zo ongeveer. Op dit moment weet ik echt niet wat ik moet doen want ik sta op het punt de muis uit het raam te gooien :o en een Logitech G5 te gaan halen :X . Dus misschien dat jullie dit probleem kennen zoniet tips ervoor hebben!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-02 10:18
Er is dus iets mis met de usb verbinding. Misschien een soort van kabelbreuk? Of misschien zit er stof in de stekker? (je weet maar nooit :P) Ik heb dezelfde muis en de kabel is niet zo heel dik, dus misschien dat het snoer bij jou klem heeft gezeten en niet zonder kleerscheuren los is gerukt...

Lijkt me dan gewoon onder de garantie vallen.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 64GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

• GeniusJennis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-02 20:18
Dit probleem ligt niet aan de muis... ik heb het namelijk ook gehad.
Ik werd er zo gek van dat ik een complete reinstall (format) gedaan heb en toen werkte het setje weer normaal.

Specs: http://specs.tweak.to/14067

Verwijderd

Topicstarter
Ik had ook een hele format gedaan, maar helaas zonder resultaat.

Maar ik denk dat ik de oplossing heb gevonden onder de volgende link:
http://support.razerzone....le&kbarticleid=17&nav=0,1

Dus ik gelijk Gamegear.be, de winkel waar de muis vandaan kwam gemaild en ze mailde terug dat ik hem op moest sturen en een nieuwe muis zou krijgen. >:)