Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

advies nodig voor voip telefoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Had ik een toestel besteld bij mobileplaza,bleek men de tekst plotseling te hebben veranderd. Dat je een ander toestel nodig bleek te hebben,maar ik had hem al besteld. het ging om de olympia handset 9210ip. Teleurgesteld teruggestuurd. Verkoper heeft me teruggebeld,werd ik enorm toegeschreeuwd door deze vent. Hoe ik het in mijn hoofd om hem voor leugenaar uit te maken, terwijl ik dat woord niet eens in mijn mond heb genomen ook niet in mijn brief.
Ging hij met mij in discussie. Vind ik nogal vreemd van een ondernemer. Je gaat toch niet zelf in discussie met een klant. Dan moet je echt een cursus klantenservice volgen.
Ik dacht nou ja dan maar die 8.50 kwijt,als ik maar me geld krijg van mijn telefoon a 49 euro.
Die 8.50 krijg ik vast op een ander manier terug. Wie weet via de staatslotterij ofzo :-)

Dat kwam omdat ik hem vertelde dat hij tussendoor de tekst had veranderd.
En dat was echt waar,mijn vriendin heeft het ook nog bevestigd tegen mij.
Afin hopelijk krijg ik mijn geld terug (heb in totaal 8.50 euro aan verzendkosten gekost + 49 euro) Nu ben ik op zoek naar een andere voip telefoon die draadloos is en geschikt voor voipbuster en skye. Iemand een goede tip,waar je netjes behandeld wordt en een goede draadloze voip telefoon kunt kopen.

Verder heeft iemand nog tips om een goede draadloze voip telefoon te kopen. Of kan ik beter een gewone telefoon kopen en een apart kasje. Heb zelf geen vaste telefoon meer.

Iemand een tip?

Alvast bedankt.

Verwijderd

reken maar een euro'tje of 150 voor zo'n telefoon:$. Ik zou zeggen speur een beetje op pricewatch rond en lees reviews!

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:19
Een goede telefoon is de tiptel 115 telefoon. Gebruik deze icm VoipBuster.

Kostprijs iets van 30 euro ... Dus zeker geen 150 euro.

[ Voor 29% gewijzigd door Juicy op 06-03-2006 19:34 ]

-

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:01

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Juicy schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:33:
Een goede telefoon is de tiptel 115 telefoon. Gebruik deze icm VoipBuster.

Kostprijs iets van 30 euro ... Dus zeker geen 150 euro.
Die heeft een draad, TS zocht kennelijk naar een DECT toestel (zoals die Olympia) die zowel gewone telefoonlijn als Skype doet (via USB via PC). Dat is wat anders, hoewel hij niet erg duidelijk is in de vermelding daarvan ;) Bovendien heb je voor VoipBuster afaik wel wat meer nodig dan alleen een handset?

Overigens is die 9210ip alleen een extra handset, er is wel degelijk een (betaalbaar) basisstation + draadloze handset van Olympia en die is voor zover ik gezien heb iets van e100. Toch wel wat minder dan 150 dus ;)

[ Voor 24% gewijzigd door PowerFlower op 06-03-2006 19:42 ]

• Tyf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-10 21:01

Tyf

Je hebt online besteld?
Dan sta je als consument volledig in je recht en kan je deze binnen de 7 dagen terug sturen, zonder zelf enige reden. Men moet deze dan terugnemen en de volledige kost van het goed terugbetalen. Verzendingskosten zijn hierbij denk ik niet inbegrepen en men met GEEN extra administrative kost aanvragen.
Heb informatica recht gedaan (wel belgie) en dit was een van de hoofdmaatregelen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tyf op 06-03-2006 20:40 ]

Verwijderd

[message=25328092,noline]Heb informatica recht gedaan (wel belgie) en dit was een van de hoofdmaatregelen :)
geldt hiervoor het Europees recht ... ;) dan kun je rustig aan slapen en vallen wij er ook onder... ;)
Pagina: 1