Is het nog de moeite waard ?

Pagina: 1
Acties:

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.thaan.nl/i/s/zwaai.gif

Ik ben van plan om in der loop van tijd ( binnen nu en een half jaar ) een andere televisie aan te schaffen, maar persoonlijk ben ik nog niet gek op het lcd en plasma gebeuren, maar het hd gebeuren wel weer eigenlijk.

Nu ligt mijn oog toch nog op een "normale" ( 1tje met een kont ) televisie, het liefste breedbeeld tv.
Hier zit geen hd etc op.

Is het nog de moeite waard of zal het snel veranderen dat alles straks HD is en dat ik maar weinig aan mijn nieuwe televisie heb ?

Reden ervan is dat ik een nieuwe tv wil hebben : Al onze aparatuur is zilver en de televisie is zwart en geen 100hz tv wat ik nu graag wel wil hebben.

Ik zie soms ook verschillende aanbiedingen van het merk "Finlux" , is dat wel te doen of is dan "JVC" weer een heel stuk beter ?

Blij Met Wilco

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:48
Op het moment is er vrijwel nog geen mogelijkheid om HDTV materiaal te ontvangen, en als het er is zal het nog wel even vrij kostbaar zijn. Je kan nu voor een schappelijk bedrag een breedbeeld TV krijgen die sowieso met het nu beschikbare PAL materiaal beter presteert dan een plasma of LCD. Ga dan wel voor de betere merken en laat merken als Finlux links liggen.

Er zijn recentelijk wat topics geweest over goede breedbeeld TVs, zoek die eens op.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Eerlijk gezegt ben ik het niet helemaal met jou eens. Wij hebben nu een samsung breedbeeld tv thuis 100hz al de reutemeteut en je zou denken dat samsung toch wel een redelijk merk is! Hiervoor hadden wij echter een finlux breedbeeld en die tv had echt alles wat je je maar kon wensen, zelfs een vga ingang en spelletjes op de tv zelf :P Geometrie was veel beter dan bij de samsung, en kwa looks stond hij ook mooier in de huiskamer (groen met zwart). De samsung vind ik echt een afgeraffeld ding.

Je zou misschien ook kunnen kijken voor een HD crt tv :) die bestaan namelijk ook :)

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-02 22:36
in duitsland is wel een hdtv crt-televisie te krijgen. De prijs word je alleen niet echt vrolijk van met 1600 euro...

http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?produkt=311239

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:25

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

maxtrash schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:37:
in duitsland is wel een hdtv crt-televisie te krijgen. De prijs word je alleen niet echt vrolijk van met 1600 euro...

Waar zie jij dat deze HD-{ready) is?

Of bedoel je D.I.S.T? (Digital Image Scaling Technology?

[ Voor 8% gewijzigd door LoeiOrdinair op 06-03-2006 20:44 ]

Verwijderd

De panasonic 32PX30. Top tv. _/-\o_
Volgens mij is er een topic over moet je maar even kijken.

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter

Dat vindt ik te veel van het goede werk.

Ik zit af en toe op wehkamp te kijken en ik moet zeggen dat daar mooie tv's staan voor een schappelijke prijs.

Ben benieuwd naar de volgende reacties :)

Ps : ik heb een budget opgesteld en die is 500 euro.

En zoals jullie ook konden zien in de TS, dat ik nog ruim de tijd heb, ga eerst namelijk zorgen dat me woning volledig klaar is en dan ga ik nog een paar dagen er tussen uit met me vriendin.

[ Voor 19% gewijzigd door -Thunder- op 06-03-2006 21:19 ]

Blij Met Wilco

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

-Thunder- schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:14:
Is het nog de moeite waard of zal het snel veranderen dat alles straks HD is en dat ik maar weinig aan mijn nieuwe televisie heb ?
HD lijkt me geen reden om nu geen nieuwe TV aan te schaffen. Het zal vermoedelijk (minstens) een paar jaar duren voordat er genoeg HD content op TV komt om een HDTV te rechtvaardigen. En we zijn zeker 10-20 jaar verder voordat de ouderwetse analoge uitzendingen verdwijnen. Tegen die tijd is de TV die je nu gaat kopen alweer versleten.

Eerlijk gezegd verwacht ik zelfs dat HDTV in Nederland gaat floppen omdat de traditionele omroepen er vermoedelijk niks/weinig mee gaan doen. Wat dat betreft hoef je alleen maar naar de ervaringen met breedbeeld uitzendingen te zien.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:48

Drie dingen:

1. Die prijs is belachelijk, dat kostte dat ding drie jaar geleden.

2. Die TV ondersteunt geen HDTV als in het weergeven van 720 of 1080 beeldlijnen.

3. Dit is een piece of crap TV die voor mij het hele merk JVC van de kaart heeft gegooid. Hoe weet ik dit? Ik heb twee exemplaren van dit model in mijn huiskamer gehad en de problemen waren niet van de lucht, met name de geometrie en PSU waren FUBAR.

Op het moment gooien veel winkels hun Loewe showmodellen in de uitverkoop omdat Loewe stopt met CRTs, een vriend van me kocht een paar weken terug een 32 inch Aventos voor 650 euro, nieuw en met garantie; voor dat geld vindt je geen betere TV.

[ Voor 15% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-03-2006 23:31 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Pagina: 1