Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[outlook Express] Dubbel installeren mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:04
Persoonlijk ben ik altijd best tevreden met Outlook Express. Ik draai nu de 6.0 versie al enige tijd. Mn moeder gebruikt deze computer ook en die heb ik net aangeleerd hoe ze met outlook overweg moet. Helemaal blij natuurlijk dat ze dat kan en ik heb er geen omkijken maar naar.

Maar nu wil ik dus eigenlijk 2x outlook express installeren. 1x voor mij, en 1x voor mn moeder. Persoonlijk wil ik best naar een alternatief kijken maar die moet ook een hotmail account ondersteunen, en die moet de oude berichten van outlook kunnen importeren zodat alle emails er nog zijn.

Het gaat intotaal om 3 accounts. 2x hotmail en 1x zonnet.

Weet iemand hoe ik outlook 2x kan installeren of hoe ik 2 aparte users krijg. In ieder geval zo dat mn moeder op 1 icon klikt en alleen haar email ziet, en ik op een ander icon klik en ik alleen mijn email zie.

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

erhm outlook heeft de mogelijkheid om 2 identiteiten te "beheren" dat is wat je zoekt,

staat onder file/bestand

http://www.hccmagazine.nl...lCursus&id=45376&pagina=0

[ Voor 32% gewijzigd door vso op 06-03-2006 17:02 . Reden: linkje toegevoegd ]

Tja vanalles

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Waarom maak je in OE geen gebruik van profielen? Zie OLEXP: How to create and use identities in Outlook Express 5.x and 6.0. :)

• MAX3400
  • Laatst online: 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Of, als je met Windows XP werkt, een extra user aanmaken; want buiten Outlook zie ik de bui ook al hangen met je internet-historie, MSN-logs, Word-instellingen, achtergrondje en dergelijke als je moeder wat beter wordt met de PC.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Opperhoof
  • Laatst online: 17:04
Ja, ok. Deels zijn we er al. Maar nu wil ik dus ook nog graag 2 verschillende snelkoppelingen. Als ik nu outlook express open kom ik standaard bij mn moeder en moet ik klikken op switch identity.
Kan ik niet een register key toevoegen aan de snelkoppeling oid?

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
MAX3400 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 17:01:
Of, als je met Windows XP werkt, een extra user aanmaken; want buiten Outlook zie ik de bui ook al hangen met je internet-historie, MSN-logs, Word-instellingen, achtergrondje en dergelijke als je moeder wat beter wordt met de PC.
Inderdaad! Kan je je moeder ook nog eens beperkte rechten geven, kan ze ook niks verk***en. Ik ken moeders!

Houdoe

Verwijderd

Jammer dat er geen antwoord is, heb namelijk dezelfde vraag (voor 'gewone' outlook)

Ik heb een eigen zaak en wil daarom Outlook 2x installeren om een duidelijk onderscheid te houden tussen privé-mail en zakelijk mail.

Volgens de installatieprocedure kan dit niet?

Kan het tóch?

Dus gewoon op de desktop, naast elkaar openen en zonder switch identity of zo.
Er moet hier toch iemand zijn die het weet >:) O-)

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-11 10:02

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 14:18:
Jammer dat er geen antwoord is, heb namelijk dezelfde vraag (voor 'gewone' outlook)

Ik heb een eigen zaak en wil daarom Outlook 2x installeren om een duidelijk onderscheid te houden tussen privé-mail en zakelijk mail.

Volgens de installatieprocedure kan dit niet?

Kan het tóch?

Dus gewoon op de desktop, naast elkaar openen en zonder switch identity of zo.
Er moet hier toch iemand zijn die het weet >:) O-)
Waarom gebruik je niet gewoon meerdere mail-folders in je outlook?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

ThunderNet schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 14:22:
[...]

Waarom gebruik je niet gewoon meerdere mail-folders in je outlook?
Ik ben niet zó bekend met Outllo, maar bedoel je dat het mogelijk is om de zakelijke mails in een andere postvak te laten binnenkomen en zo?
Dat zou een oplossing zijn!

• MAX3400
  • Laatst online: 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik heb thuis het anders gedaan; tenminste, je praat over Outlook (en ik neem aan dus onderdeel van Office).

- Heb PST-files gemaakt, eentje voor elk account.
- Daarna de accounts geconfigureerd.
- Rule-sets gemaakt om van account X alle mail in PST x te bezorgen etc.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1