Printen

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• sjaakmans
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:30
Hallo,

Ik start weer opnieuw omdat mn vorige topic gesloten was.

Ik zal het nog 1 keer uitleggen:

Ik heb een programma, met dat programma kun je een formulier invullen en als je dat formulier helemaal hebt ingevuld voerd het een noodplan uit!

Tot zo ver duidelijk? hopelijk wel, nu komt het moeilijke

Als het klaar is gaat het printen dat is allemaal wel leuk maar ik wil het graag als een .doc hebben ik weet er is een image printer die bij office zit maar die is niet goed.

Ik zoek een "printer" die ervoor zorgt dat het een .doc of iets dergelijks wordt.

Duidelijk?

Groeten,

sjaakmans

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:34
Je kan wel via PDF995 een pdf-je maken, en als je het wilt bewerken (puur tekst) weer kopiëren naar Word, of via een proggie doen...

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-08 20:24
je kan printen naar een PDF die PDF openen en alles selecteren en dat plakken in word :)

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-08 15:17

Coach4All

I'm a Coach 4 All

PDFprinter??

Adobe acrobat writer.....
Open source varianten.....

Welke varianten heb je zelf eigenlijk al gevonden (na een flinke zoektocht op GOT/Google?) en waarom voldoen die niet dan?

Is het een DOS/Windows programma?
etc etc etc (graag iets meer info dus)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

F_J_K in "Printen" vroeg je de Policy: Alle regels die op het forum gelden te lezen zodat je op de hoogte bent wat we van een topcistart verwachten. Maar voor alle duidelijkheid geef ik even een samenvatting:
- zorg voor een goede titel
- probeer eerst zelf je probleem op te lossen: we willen graag meedenken, maar niet voor je denken.
- geef in de topicstart aan welke oplossingen je zelf bedacht of gevonden hebt en maak ook duidelijk waarom ze niet voldoen.
- geef een duidelijke probleemomschrijving.

In het vorige topic zijn al een aantal tips gegeven. Ik vind hier niets terug wat je daar mee gedaan hebt. We sluiten een topic niet voor niks en het is dan ook niet de bedoeling dat je je vraag gewoon herhaalt zonder te reageren op de tips die al gegeven zijn.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.