Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Afwerking blowhole gat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had even een klein vraagje rondom de afwerking van blowhole gaten, heb er twee boven op mijn kastje gamaakt, voor mijn watercooling. Alleen ik krijg het niet mooi strak afgewerkt, zit dus te denken om wat zwarte rubberen slangentjes open te snijden, en het daarmee de af te werken.

Heeft iemand hier ervaring mee en kan me iets specifieks aanraden wat het mooiste resultaat geeft, ik moet wel het vrij plat houden ivm met de fanguards die ik heb die erboven op gaan, zijn vrij laag/plat, maar kan altijd hoekjes van verbuigen als het moet.

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Als je het echt mooi wilt hebben moet je geduldig zijn en een paar uur met een metaal vijl in de weer gaan :P

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Nauw wat je kunt proberen is met een dremel of iets dergelijks de gaten afwerken doormiddel van een slijp of schuurpapier hulpstukje. Is de case van alu dat is lekker zacht en slijpt dus lekker makkelijk. :Y)
(vijlen kan natuurlijk ook nog)

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Verwijderd

Ik zou ook gaan om je poot lam te vijlen :) Je hebt met een vijl veel meer "gevoel".
Je hebt weleen hoop geduld nodig, maar eens het af is ben je nog zo tevreden :)

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 14:42
Ik doe het ook altijd op die manier, en gebruik daarvoor de slangetjes die je bij sommige hordeuren krijgt (om vliegen buiten te houden weet je wel? )

Die slangetjes zijn geribbeld, en dus makkelijk open te snijden. En het zorgt idd voor een heel nette afwerking.

Bij een willekeurige bouwmarkt kan je deze slangetjes kopen, ik haal ze altijd bij de formido...

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:46

Nox

Noxiuz

Speedswitch schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:35:
Ik doe het ook altijd op die manier, en gebruik daarvoor de slangetjes die je bij sommige hordeuren krijgt (om vliegen buiten te houden weet je wel? )

Die slangetjes zijn geribbeld, en dus makkelijk open te snijden. En het zorgt idd voor een heel nette afwerking.

Bij een willekeurige bouwmarkt kan je deze slangetjes kopen, ik haal ze altijd bij de formido...
mij lijkt die naad niet mooi. bovendien te dik.

je kan ook met plamuur er een randje inmaken ? wees creatief en maak een leuke fanguard met plexi, alu en een ledje ? doe iets, brainstorm :)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Verwijderd

Topicstarter
Thanx for the tips, ga het zoiezo nog even bij veilen, ben nog niet tevreden, maar zal eens kijken naar de rubbertjes van die hordeuren, vind dat zelf gewoon een heele mooie nette look geven, kun je nog zo rond slijpen en vijlen, maakt het wel af.
Pagina: 1