Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• oinkoink12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-07 15:30
Beste mensen,

Ik heb een packard bell mp3 speler gekregen,
nu is deze gecrashed of iets dergelijks, en zegt hij dat ik hem moet herformatteren.
Als ik deze in de pc stop en op formatteren druk, (fat geen fat32) zegt ie naar een minuut dat formatteren niet mogelijk is.

Heeft 1 van jullie een oplossing?

MVG Tim

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:29
Meestal moeten MP3-Spelers in FAT geformatteerd worden. Dat is tenminste bij mijn MP3-Speler zo (SupportPlus 512MB).

Tweakers doen elkaar constant de groeten, dus groeten hoeft niet :)

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Tweakers lezen ook het hele bericht voordat ze reageren, en zien dan dat oinkoink12 de speler ook als FAT heeft geformatteerd.

Je zegt zelf dat 'ie gecrashed is, hij kan niet geformatteerd worden, je kan waarschijnlijk ook niet meer bij de bestanden dus als je het mij vraagt is het beestje gewoon overleden.

Mother, will they like this song?

• The One Pizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-11 20:46
oinkoink12 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:06:
Beste mensen,

Ik heb een packard bell mp3 speler gekregen,
nu is deze gecrashed of iets dergelijks, en zegt hij dat ik hem moet herformatteren.
Als ik deze in de pc stop en op formatteren druk, (fat geen fat32) zegt ie naar een minuut dat formatteren niet mogelijk is.

Heeft 1 van jullie een oplossing?

MVG Tim
Je kan nog proberen of je mp3-speler te mounten met Linux. Het heeft mij geloof ik 1 keer geholpen maar als je nog garantie hebt zou ik terug naar de winkel/fabrikant gaan.

Suc6!!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:16
of met onbelay van compuapps. Dit heeft mijn SD-kaart van mijn mobiel gered en kan echt veel beter formateren dan windows :P Een gratis trial is zo gefixt.

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:08

timovd

Voorsprong door techniek

Ha Tim, Information Engineer, ben blij dat het is gelukt met een f/w update!

[ Voor 0% gewijzigd door timovd op 06-03-2006 22:10 . Reden: ik mail mn rekeningnummer wel ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• oinkoink12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-07 15:30
Na een firmware update proggie dathet niet deed, zat een optie op via datzelfde proggie de drive te formatteren, en nu doet hij het perfect + nieuwe firmware.

Case closed

Bedankt iiG
Pagina: 1