Toon posts:

unlocken van de pipes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik zou graag willen weten hoe ik de pipes kan unlocken van een XFX 6800GS, ik heb het stukje van de 6800LE al doorgenomen, maar mijn settings staan heel anders in rivatuner. kortom wat moet ik doen?

Martijn

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 16:07 ]

• The Godsha
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11-2025
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:05:
Hoi,

ik zou graag willen weten hoe ik de pipes kan unlocken van een XFX 6800GS, ik heb het stukje van de 6800LE al doorgenomen, maar mijn settings staan heel anders in rivatuner. kortom wat moet ik doen?

Martijn
PCI-E of AGP?
EN het staat er toch echt duidelijk, dus ik zou zeggen: Succes!

Verwijderd

Wat je moet doen is lezen en begrijpen wat je leest, uitproberen/testen, van daaruit weer kennis opdoen, en verder gaan met die banaan. Naar mijn idee wordt het in 6800Le/Xt topic uitstekend uitgelegt. Daar heb ik het ook geleerd, en ben nog steeds lerende.
Dus als jij je hier echt mee wil bezig houden zal je wat meer moeite moeten doen, anders gewoon laten zoals het is, succes ;)

• TeXiCiTy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-03 19:17
Sinds wanneer kan je 6800GS unlocken ? :p
Dit is gewoon een nieuwe core waarbij het maximale aantal pipes al ingeschakeld is.
(Dacht ik in ieder geval)

“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery

Verwijderd

AGP versie (NV40 core) is mogelijk wel unlockbaar. PCI-e variant idd niet.

Verwijderd

Nog een tip;

Eerst de core / mem speeds en daarna pas de pipelines. RivaTuner wil nog wel eens nare problemen geven als je het andersom doet (zeg maar; niet toepassen van de settings).

Maar voor de rest, als je het stukje gelezen hebt over de 6800 LE - heb je genoeg info om het voor jouw kaart ook te kunnen. (mits AGP)
Pagina: 1