Toon posts:

Persoonsdomeinen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Al enige tijd bezit ik het domein markusrosenberg.nl ( Zweedse speler van Ajax )
Het is nu de bedoeling om daar een site over hem neer te zetten.
Echter vraag ik me af of dat toegestaan is, en of het domein niet geclaimd kan worden.

Bedankt,

Youri

Verwijderd

Is er al zo'n zelfde site met .sw of iets dergelijks? (zolang dit niet zo is, is er volgens mij niets aan de hand)
Volgens mij kan dat gewoon zomaar hoor, het is een naam, er staat geen merkrecht op.

If so, zou dat betekenen dat geen enkele Jan Jansen (waar er veel van zijn in NL) het domein janjansen.nl zou mogen registreren. Het feit is wél dat de site ook daadwerkelijk over hem gaat. Hier doen ze volgens mij niet moeilijk over.. en anders hoor je 't vanzelf :)

Zo bestaan er bijv. veel www.ajax+toevoeging.nl sites, hier legt Ajax toch ook geen beslag op?

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 16:12 ]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Twee zaken, let er even op dat je niet zoekt op 'persoonsdomein' want dat is iets anders ;)

Verder, namen van bekenden zijn vaak lastig, ik zou overwegen om contact op te nemen en het gewoon voor te leggen aan Rosenberg.

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

PowerSp00n

There is no spoon

http://www.webhostingtalk...er-mijn-sleutel-lees.html

Dit is een soort gelijk geval. Alleen is daar de naam achteraf wel als handelsmerk geregistreerd en draait er geen site op. Maar uit de discussie kun je misschien wel wat nuttige informatie halen.