Toon posts:

FTP connecties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb verscheidene amerikaanse hosts voor mijn websites en heb bij allemaal (ze gebruiken cPanel) hetzelfde probleem. Het maakt niet uit welk FTP programma ik gebruik, maar bij veel files uploaden (vaak honderden kleine tekst/source bestanden) lijkt het wel of het FTP programma zich verslikt. Na een paar minuten gaat het internet plat en lijkt het wel of hij zich 'verslikt' is in de vele bestanden. Met grote bestanden uploaden heb ik geen problemen... heel erg irritant.
Door meerdere FTP programma's te hebben geprobeerd, denk ik dat dit geen software matig probleem is, maar iets te maken moet hebben met internet instellingen in mijn router oid?

Wie herkent dit probleem en of weet oplossingen?

Met dank
Anthony Jautze

EDIT: Ik heb ADSL van KPN/Planet met een Alcatel Wireless router en zit met deze computer op het wired netwerk, dus niet draadloos.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 15:50 ]

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:00
Ik heb precies hetzelfde probleem al jaren (3 jaar als ik me niet vergis).
Het is bij mij ook heel onregelmatig en niet bij dezelfde bestanden.
Het lijkt echt zoals jij het zegt alsof hij zich verslikt.
Ook bij mij valt dan heel even internet weg, maar komt wel automatisch weer terug.
Echter de ftp upload moet je dan wel opnieuw beginnen.
Ik heb dit al in meerdere topics besproken dus ik hoop ook nog altijd op een oplossing...

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

• knorde
P.S. Ik heb @home (hiervoor met adsl van kpn zelfde probleem) met een draytek router.

Edit knop werkt niet op mijn werk :P

• knorde
* SCHOP *

Iemand :P

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-02 13:44
Vervang je router eens als test. Grote kans dat die het aantal verbindingen o.i.d. gewoon niet aan kan.

• knorde
Ik heb de router er al tussenuit gehad om te testen. Dus rechtstreeks 1 pc verbonden met het modem van @home. Tevens voordat ik @home had ook al rechtstreeks op de st510 met 1 pc hetzelfde probleem. Haha achja ik ben er inmiddels aardig aan gewend maar mocht er een oplossing zijn dan wil ik daar wel bij zijn :P

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:51

FaceDown

Storende factor.

Misschien kan je @home modem het aantal connecties niet aan dan?

Groetjes, FaceDown.

• knorde
En die st510 ook niet? Het zou kunnen hoor, ik weet alleen niet hoe je dat kunt zien en hoe je de aantal connecties kan verminderen... zal ff zoeken op dit forum...

Pagina: 1