Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[HP iPAQ 5550] Widcomm Bluetooth upgraden ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een HP iPAQ 5550 PDA waar ik met succes TomTom 3 Navigator op heb draaien mbv een bluetooth GPS ontvanger.
Vorige week probeerde ik de nieuwe versie van TomTom (5) te installeren wat vlot ging, maar nu vind m'n pda met geen enkele mogelijkheid de GPS ontvanger. Een collega van me heeft dezelfde versie wel goed draaien. Mijn ipaq met zijn BT GPS, heeft net hetzelfde probleem.
Dan ben ik gaan kijken naar de versie van de BT drivers, bij hem (een iPAQ 2210 win 2003 voor PPC) is dat widcomm 1.4.1.54 en bij mij (iPAQ 5550 win 2003 voor PPC) is dat widcomm 1.4.1.06. Dus ik denk dat dit de oorzaak is, en dat ik een nieuwere versie van die widcomm drivers nodig heb.

Ik heb een hele namiddag liggen zoeken op de site van widcomm, tomtom, hp en diverse forums, maar nergens kan ik een update hiervoor vinden. Kan dit niet geupdate worden dan of zoek ik totaal fout ?

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 08:54
HP iPAQ Pocket PC h5500 Series ROM Update
version 1.10 (7 Apr 04)

Die van HP downloaden en installeren. Daar zit in:
Enhancements

* Adds SDIO driver update for:
o SDIO camera
o Socket scanner

* Reduces power consumption while in Hibernation mode.
* Includes Bluetooth build 1.4.1.60.
* Removes currency calculator.
* Includes wireless LAN driver update build 3.2.4.130.
* Connectivity:
o Adds ability to configure Accept header for Microsoft Pocket Internet Explorer.
o Adds ability to connect with IEEE 802.1x to Microsoft Windows 2003 Server with PEAP fast reconnect enabled.
o Enables Microsoft Pocket Internet Explorer to use cached pages when offline, even for local servers.
o Improves wireless connectivity technologies.

* Contacts: Sorts contacts according to the Country selected in Regional Settings.
* Inbox: Clarifies location of SMS inbox.
* Instant Messenger: Adds IM sign in.
* Localization:
o Adds ability to enter full IP address for DNS entry in Spanish.
o Adds ability to save contacts with Far East characters in both first and last names.
o Adds ability to use partial Cyrillic name to find contacts.
o KOR keyboard now allows for '~' character.

* Settings: Enables CHT owner information to be shown on Power-On.
* Shell:
o Improves USB reliability.
o Adds use of high-quality MIDI playback for alarms and meeting reminders.
o Improves data integrity when file system is nearly full.
Heb namelijk zelf ook een iPAQ 5550 :)

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, heb em draaiende gekregen met die update :D