[Flash] geimporteerde SWF in perspectief

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• naartem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-03 08:48
Ik ben echt een leek op het gebied van flash... Ik kan een filmpje maken (frame voor frame en met motion tweens) maar verder ook niets...
Nu wil ik het volgende:
Ik heb een flash filmpje (.swf) die kan ik gewoon importeren in flash (in de library) en in een ander flash bestand gebruiken. Nu wil ik dit filmpje in perspectief weergeven in mijn nieuwe flash filmpje... wie weet hoe je dit kan doen? Zoals je je al gelezen hebt ben ik niet zo goed met flash en heb ook niet echt de intentie om dit te leren. Dus als het in perspectief weergeven van het geimporteerde filmpje heel ingewikkeld wordt denk ik dat ik er vanaf zie :P

Met perspectief bedoel ik: Als je kijkt naar het onderstaande plaatje dan wil het filmpje links neerzetten (waar verleden staat)...
Afbeeldingslocatie: http://www.theorderoftime.com/ned/spiritueel/afb/perspectief.jpg

Hopelijk is het duidelijk, alvast bedankt voor de moeite!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:00

Sharky

Skamn Dippy!

Zoals je je al gelezen hebt ben ik niet zo goed met flash en heb ook niet echt de intentie om dit te leren.
het wordt over het algemeen op prijs gesteld als je eerst op F1 drukt en dan hier je vraag stelt

This too shall pass

• naartem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-03 08:48
Sharky schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:41:
[...]

het wordt over het algemeen op prijs gesteld als je eerst op F1 drukt en dan hier je vraag stelt
hahaha...uiteraard heb ik wel de nodige uurtjes gezocht hiernaar, maar kom ik er niet uit ;)
doordat ik niet goed weet waarop ik moet zoeken heb ik misschien niets gevonden...Misschien dat iemand weet waarop ik kan zoeken?

[ Voor 18% gewijzigd door naartem op 06-03-2006 13:59 ]

Verwijderd

je moet zoeken op distort. volgens mij kan dat echter niet met ingeladen swf'jes.

Verwijderd

naartem schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:32:
Zoals je je al gelezen hebt ben ik niet zo goed met flash en heb ook niet echt de intentie om dit te leren.
:w

free transform en dan jaja, er staat onderin je linkertoolbaar zomaar twee nieuwe opties!!
(onder "options" nog wel). Ga daar maar es mee speulen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 14:42 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En met bovenstaande tips icm met deze quote
en heb ook niet echt de intentie om dit te leren.
zeg ik: :w

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.