Toon posts:

Help

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd om via de welbekende site een nederlandse upgrade te halen voor mijn Vario maar helaas.

Kan iemand mij hierbij helpen. :)

Ik had namelijk geprobeerd mijn Vario om te zetten naar Engels en heb hierdoor gedowngrade van versie 1.6.6.2 naar 1.5.4.2. Ik wilde eigenlijk upgraden naar versie 2 van I-mate maar dat lukt niet!
En ik heb geen copie van de Nederlandse versie. Terwijl ik dacht dat die erbij zat :X

Ik alles geprobeerd met Lokiwiz etc. edoch zonder resultaat. Dus heeft iemand een advies.

Mocht het antwoord niet gegeven worden op deze site dan kun je a.u.b. mailen naar sanjigen@gmail.com

Mijn dank _/-\o_

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Al in HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 8 gekeken? Lijkt me dat je daar misschien wel het een en ander kan vinden? :?

En anders kan Eggy in "HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA V..." (uit bovenstaand topic) je wel helpen denk ik... :)

[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 06-03-2006 13:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dank je ;)

Maar waarschijnlijk zijn de "oude" updates weggehaald. Alleen nog de nieuwe update versie vanaf 2 :|

Dus als iemand een advies heeft graag B)

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Naast wat GJ-tje hierboven zegt is de bespreking van de hiervoor benodigde procedure ook niet toegestaan op GoT. Probeer voortaan ook even een duidelijke titel te verzinnen.

[ Voor 27% gewijzigd door Eggy op 06-03-2006 14:26 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.