Username kwijt(2)

Pagina: 1
Acties:

• Surehand
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-02 14:55
Ik kijk vandaag weer eens naar Tweakers, en zie na een tijdje dat ik niet ingelogd ben. Ik had daar de usernaam Sten, en probeer in te loggen. Na een aantal vergeefse pogingen maar eens gezocht op de usernaam, en deze bestaat wel, maar het is heel iemand anders...

Ik heb vorige maand mijn email adres gewijzigd, en weet dus heel zeker dat dat mijn usernaam was.

Nu hang ik niet zo aan deze usernaam, en heb in de merge database al aangegeven, dat ik mijn GoT account wil gebruiken, maar zomaar kwijt raken is toch wel vreemd.

Zouden jullie mijn oude account in ere kunnen herstellen, en deze dan Surehand noemen? Dan zijn zowel ik als de nieuwe eigenaar van het account blij :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Wij van de FP kunnen niet zien wat hier op GoT je mailadres is. Post die ajb nog even, dan kunnen we een nickchange uitvoeren :) Wel is 'Sten' op de FP pas zaterdag geregistreerd, een eerdere 'Sten' heb ik niet kunnen vinden. Wel een aantal accounts met Sten en dan iets erachter, maar daar kan ik pas wat over zeggen als ik je mailadres heb :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Surehand
Mijn huidige emailadres is surehand at gmail.com. Ik heb deze op 9 februari gewijzigd.

Alvast bedankt

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Op surehand had ik ook al gezocht, maar dat adres komt ook al niet in de database voor :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zie ook dit: Username kwijt?
* Atlas gaat ff devver roepen :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat is idd hetzelfde probleem :X Mooie bug was dat...

Sten: Ik ben bezig de gegevens van jouw originele account er weer bij terug te zoeken. Als het goed is werkt het nu weer.

[ Voor 13% gewijzigd door ACM op 06-03-2006 20:12 ]

• Surehand
Het werkt inderdaad weer, waarvoor mijn dank _/-\o_

Om het helemaal af te maken, zouden jullie wellicht mijn nick kunnen wijzigen in Surehand? Dan kunnen jullie StenC ook blij maken met de nick Sten ;)

offtopic:
Atlas schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:50:
Zie ook dit: Username kwijt?

Ik heb mijn topic niet voor niets de naam gegeven die het heeft :>

[ Voor 39% gewijzigd door Surehand op 06-03-2006 23:57 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ok, dan heet je bij deze Surehand :)

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-03 22:54

silverstorm

tearing me apart

Mooie bug die een aantal user richting /dev/null heeft geschoven? Of een aantal profielen heeft verwisselt?

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:56
laat maar.... hier stond waarschijnlijk iets doms

[ Voor 84% gewijzigd door Cardinal op 07-03-2006 13:37 ]

Pagina: 1