[testcase] clouds over nijkerk

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijnvanleeuwen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11-2018
Even in het weekend bij mn schoonfamilie geweest in nijkerk en in de namiddag waren de wolken daar erg indrukwekkend! Hier een kleine impressie:

1.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v604/krijnvanleeuwen/64-01.jpg

2.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v604/krijnvanleeuwen/64-02.jpg

3.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v604/krijnvanleeuwen/64-03.jpg

4.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v604/krijnvanleeuwen/64-04.jpg

5.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v604/krijnvanleeuwen/64-05.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koraks243
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

koraks243

Last quoth the raven...

De eerste is erg geslaagd! De rest vind ik wat rommelig.

This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper. -T.S. Eliot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Niet erg bijzonder Krijn.
Ik krijg een beetje het gevoel als ik hier naar buiten kijk dat deze plaatjes in een paar minuten met wat nabewerking te maken zijn.
Ik geloof graag dat het er mooi uitzag maar het komt niet helemaal over. Ik mis een beetje het grootse en dreigende wat dit soort wolkenpartijen kunnen hebben. Daarnaast zijn 4 en 5 bijna hetzelfde en is het bij 5 nou ook weer niet een heel mooi silhouette. Het tegenlicht effect is wel weer mooi.

Het is al eens eerder gezegd maar misschien moet je wat selectiever zijn met je testcases? Je laatste testcase heb je hier pas neergezet, na een uur gekicked en vervolgens niet meer gereageerd op commentaar en vragen die je kreeg. Je hebt blijkbaar zelf ook het idee dat er nog wat te verbeteren valt (anders plaatst je geen testcase lijkt mij) dus probeer nou eerst eens je vinger er achter te krijgen wat dan precies. Het lijkt anders zo op een foto dump i.p.v. serieuze testcases.

Ik bedoel het i.i.g. niet slecht en probeer je zeker niet te ontmoedigen om je foto's te plaatsten. Ik plaatst alleen wat vraagtekens bij je selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijnvanleeuwen
djengizz schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:47:
Niet erg bijzonder Krijn.
Ik krijg een beetje het gevoel als ik hier naar buiten kijk dat deze plaatjes in een paar minuten met wat nabewerking te maken zijn.
Ik geloof graag dat het er mooi uitzag maar het komt niet helemaal over. Ik mis een beetje het grootse en dreigende wat dit soort wolkenpartijen kunnen hebben. Daarnaast zijn 4 en 5 bijna hetzelfde en is het bij 5 nou ook weer niet een heel mooi silhouette. Het tegenlicht effect is wel weer mooi.

Het is al eens eerder gezegd maar misschien moet je wat selectiever zijn met je testcases? Je laatste testcase heb je hier pas neergezet, na een uur gekicked en vervolgens niet meer gereageerd op commentaar en vragen die je kreeg. Je hebt blijkbaar zelf ook het idee dat er nog wat te verbeteren valt (anders plaatst je geen testcase lijkt mij) dus probeer nou eerst eens je vinger er achter te krijgen wat dan precies. Het lijkt anders zo op een foto dump i.p.v. serieuze testcases.

Ik bedoel het i.i.g. niet slecht en probeer je zeker niet te ontmoedigen om je foto's te plaatsten. Ik plaatst alleen wat vraagtekens bij je selectie.
dit zou zou zo over kunnen komen, maar ik plaats mijn cases altijd hier en op dpz en op dpz krijg ik veel betere en opbouwendere kritiek waar ik meer mee kan en er daarom ook op reageer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
krijnvanleeuwen schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:58:
[...]
dit zou zou zo over kunnen komen, maar ik plaats mijn cases altijd hier en op dpz en op dpz krijg ik veel betere en opbouwendere kritiek waar ik meer mee kan en er daarom ook op reageer.
Toevallig lees ik ook mee op DPZ en ik vind het juist opvallend hoe de commentaren overeenkomen bij jouw cases. Als je niks kunt met de kritiek / opmerkingen die je krijgt, geef dat dan aan en reageer hierop zodat er nuances aangebracht kunnen worden.
Ik zal er verder ook over ophouden en sorry voor het offtopic gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijnvanleeuwen
djengizz schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:11:
[...]

Toevallig lees ik ook mee op DPZ en ik vind het juist opvallend hoe de commentaren overeenkomen bij jouw cases. Als je niks kunt met de kritiek / opmerkingen die je krijgt, geef dat dan aan en reageer hierop zodat er nuances aangebracht kunnen worden.
Ik zal er verder ook over ophouden en sorry voor het offtopic gaan.
tuurlijk ik kan wel wat met de commentaren maar op dpz houden ze er imo meer rekening mee dat ik nog best nieuw ben in de fotografie. En ik post tegenwoordig eigenlijk alleen maar testcases en weinig showcases meer omdat ik het zelf moeilijk te bepalen vindt of mn foto's goed zijn of niet. en over het reageren: bij mn laatste case was ik een paar dagen niet online geweest en vond ik het onnodig om er nog op te gaan reageren.

[ Voor 10% gewijzigd door krijnvanleeuwen op 06-03-2006 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19

janklp

FortyTwo Capital

krijnvanleeuwen schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:58:
[...]

Tja, dan moet je dus maar niet meer posten op GoT :?

Verder vind ik deze serie wel leuk! Vind de wolken wel goed vastgelegd. Nr 1 vind ik het mooiste en nummer 4 en 5 vind ik het minst.
Pagina: 1