Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Klein en goedkoop digicam

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek voor het stappen een kleine digicam met flits die ook nog goed betaalbaar is.

Iemand een idee voor wat ik dan moet gaan kijken.

Alvast bedankt voor de moeite

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
sony u20/u30/u40

Of een qware dc003 kleine cameraatje redelijke kwaliteit.

Ik denk dat het topic snel gesloten word omdat je niet specifiek vraagt hoeveel megapixels en dergelijke je nodig denkt te hebben.

Meer inzet en info graag dan kunnen we er meer mee. Ook ik ben wel benieuwd wat de mensen gebruiken aan camera ala pocket formaat met goeie kwaliteit.

Verwijderd

Topicstarter
andreict schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:32:
sony u20/u30/u40

Of een qware dc003 kleine cameraatje redelijke kwaliteit.

Ik denk dat het topic snel gesloten word omdat je niet specifiek vraagt hoeveel megapixels en dergelijke je nodig denkt te hebben.

Meer inzet en info graag dan kunnen we er meer mee. Ook ik ben wel benieuwd wat de mensen gebruiken aan camera ala pocket formaat met goeie kwaliteit.
nou hij is voor het stappen en moet zodoende dus redelijke foto's kunnen maken en een flits hebben.
Meer eisen heb ik niet

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Deze vraag hoort thuis in Fotografie Algemeen. Daar zal hij echter ook gesloten worden bij gebrek aan inzet. Het is niet de bedoeling dat wij alles voor je uit gaan zoeken. Een goed begin is een winkel binnen stappen, en je laten informeren. Succes...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.