Beste mensen, ik heb problemen met CRC, I/O en Bad File errors (volgens mij allemaal terug te lijden tot CRC errors), en heb geen idee waar het door komt. Het kan door mijn geheugen komen, het kan mijn HDD zijn maar ook iets anders waar ik nog geen weet van heb.
De problemen doen zich vooral voor bij cabinets en andere gecomprimeerde bestanden. Spellen installeren om maar iets te noemen is er dus niet bij, en ik krijg random errors als ik 28 sub-archieven unpack. (random als in: de ene keer geven #2 en #15 problemen, en de andere keer #22, en weer een andere keer helemaal niets)
Wat zou ik kunnen doen zonder eerst allerlei nieuwe dingen aan te schaffen?
Ik heb al talloze CHKDSK's gerund, en zelfs diagnostische software van Seagate zelf en bijvoorbeeld Hitachi Drive Fitness ofzoiets, maar het geeft geen uitsluitsel.
Kan iemand uitleg geven of ideën spuien?
De problemen doen zich vooral voor bij cabinets en andere gecomprimeerde bestanden. Spellen installeren om maar iets te noemen is er dus niet bij, en ik krijg random errors als ik 28 sub-archieven unpack. (random als in: de ene keer geven #2 en #15 problemen, en de andere keer #22, en weer een andere keer helemaal niets)
Wat zou ik kunnen doen zonder eerst allerlei nieuwe dingen aan te schaffen?
Ik heb al talloze CHKDSK's gerund, en zelfs diagnostische software van Seagate zelf en bijvoorbeeld Hitachi Drive Fitness ofzoiets, maar het geeft geen uitsluitsel.
Kan iemand uitleg geven of ideën spuien?