Toon posts:

BF2 Special Moves

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een hele stomme vraag maar hoe kan je in BF2 naar links en recht rollen over de grond ik zie het sommige doen en lijkt erg effectief maar ik krijg het niet voor elkaar.

Ik heb al onder BF2 controller settings gekeken maar kan niks vinden ook niet in het boekje.

Zijn er nog andere speciale toets / Controller combi’s die nuttig zijn?

Waar vind je deze Special Moves?????

Thanks!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Simpel. Dat kan niet.... Het gebeurd automatisch... Een andere speler ziet dat jou ook doen, alleen zie je dat zelf niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:31

Appie

F1RST Racing

Wat natte vinger werk, maar volgens mij: sprinten en dan op het 'sluipen' knopje drukken?

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

Zoals Eindhoven al zegt, dit zie je zelf niet... Het zijn animaties. Btw je zit op het verkeerde forum :P

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Ik denk dat je deze vraag beter in het topic van BF2 zou kunnen stellen, maar ik beantwoord hem hier ook wel hoor :)

Die moves die zie jij als een rol over de grond, echter dat ziet degene die hem uitvoert als gewoon normaal naar rechts of links en gaan liggen. Het is dus geen special move, het is gewoon liggen , niet meer en niet minder. Alleen zie je dat als tegenstander als een roll.

Doe maar es met een bekende van je op dezelfde server inloggen en je zal het fenomeen mogen meemaken :) succes.

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat verklaart een hoop ;)

Ik zie ze namelijk ook heel vaak rollend schieten maar dat zijn dus ook gewoon annies.

Bedankt voor de uitleg en sorry voor verkeerd geplaatste post! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 09:07
Zoek in het vervolg eens. Dit is namelijk al heel vaak voorbij gekomen in de grote BF2 topics :X
Zie ook: [rml][ PC] Battlefield 2 - Deel XXXI[/rml]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.