Ik heb hier een Dell Inspiron 5150 waarvan het beeldscherm kapot is. Het scherm is van de een op de andere dag niet meer verlicht. Nu is helaas de garantie 5 maanden geleden verlopen dus moet ik hem zelf opereren. Ik heb van een kennis een scherm gekregen van een Toshiba maar deze heeft andere aansluitingen en past dus niet. Gisteravond heb ik de backlight overgezet van het losse scherm naar de Dell. Het probleem is er nog steeds, heel vaag zie je iets op het scherm maar er is geen verlichting. Nu vraag ik me af of dat ook deze backlight kapot is of dat het in de module zit waar het scherm op aangesloten zit (inverter heet dat geloof ik?). Wie kan me hier iets over vertellen?
Ook iemand die weet waar ik misschien een nieuwe backlight (die wel precies past) en/of inverter kan kopen in de omgeving van Rotterdam? Ik kwam ze op Ebay tegen voor ongeveer 10 dollar.
Dell zelf vraagt 350 dollar voor een compleet scherm. Dat is de laatste optie die ik ga proberen
Ook iemand die weet waar ik misschien een nieuwe backlight (die wel precies past) en/of inverter kan kopen in de omgeving van Rotterdam? Ik kwam ze op Ebay tegen voor ongeveer 10 dollar.
Dell zelf vraagt 350 dollar voor een compleet scherm. Dat is de laatste optie die ik ga proberen
Whoop!