Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Backup tools voor het mkb

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me toch echt helemaal de pleuris gezocht op google naar backup software voor een klein bedrijf. Ik kan geen overzicht vinden van populaire backup tools zodat ik kan vergelijken.

Zijn er hier mensen die mij daarbij mee kunnen helpen? Het gaat om een windows sbs 2003 server voor ongeveer 10 pc's.

alvast bedankt

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Veritas Backup Exec 10

moet je wel ff op symantec zoeken :)

• Pong
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Tapestreamer, externe HDD, CD-R? Hoe maak je je backups of hoe wil je ze gaan maken?
Bij een heleboel backup hardware zit ook software.

Geen Ping, wel Pong

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:03
waarom geen ntbackup ?

[ Voor 5% gewijzigd door StevenK op 06-03-2006 10:35 ]

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Verwijderd

Topicstarter
Het is idd wel de bedoeling dat er een tapestreamer komt.

Veritas is naar mijn weten wel een van de populairste maar zijn er geen andere pakketten die ook goeie functionaliteit hebben voor een minder hoge prijs?

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:43

Metzie

Nyaano !

Dit is waarschijnlijk geen volledige lijst van backup software / fabrikanten. Maar de meest bekende staan er wel op.

Ik zou zeggen, check de websites eens en informeer bij je leverancier voor prijzen.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:03
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:00:
Het is idd wel de bedoeling dat er een tapestreamer komt.

Veritas is naar mijn weten wel een van de populairste maar zijn er geen andere pakketten die ook goeie functionaliteit hebben voor een minder hoge prijs?
zoals ik al zeg: ntbackup, werkt als een zonnetje en is gratis.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Verwijderd

Topicstarter
NTbackup klinkt idd interessant maar doordat deze toch zijn beperkingen heeft weet ik niet helemaal zeker of dit de juiste oplossing is.

Verder ben ik erachter gekomen dat Genie Backup Manager zeer goed schijnt te zijn. Niet duur en (meer dan) genoeg functionaliteid.

Acronis true image lijkt me meer geschikt voor imagen ipv backuppen.
SynBackSE is dan wel gratis maar heeft ook teveel beperkingen.
Vertias backup exec en BrightStor ARCserve Backup lijken me ook erg goed maar zijn weer erg prijzig.

Daarom leek me Genie Backup Manager de juiste keuze tot zover. Heeft iemand hier ervaring mee?

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 22:13
Probeer eens Cobian Backup. Graits, ik gebruik het ook.

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:37
Ikzelf heb goede ervaringen met Bacula.. Vergt wel wat werk maar dan heb je een zeer uitgebreide backupmethode die crossplatform werkt :)

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat wil je precies voor methode gebruiken? Gewoon elke dag een full backup, of 1 dag in de week een full backup en dagelijks een differential? Voor een simpel backup schema voldoet een simpel programma.
NTbackup klinkt idd interessant maar doordat deze toch zijn beperkingen heeft weet ik niet helemaal zeker of dit de juiste oplossing is.
Als je aangeeft wat precies je wensen zijn is het wat makkelijker om aan te geven welk pakket dan misschien wel handig is voor je. Welke beperkingen loop je tegenaan?
Pagina: 1