Thermaltake Tsunami deur leds defect

Pagina: 1
Acties:

• chubby-
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Hallo,

Eergister heb ik een nieuwe cooler op mijn processor gezet.
Zit nu een zalman op, niks speciaals.
Kast dichtgedaan, pc aangezet, en ineens geen licht meer uit de blauwe ledjes in de deur.

Ik vroeg me af of er meerdere mensen zijn die ook een Thermaltake hebben die mij tips kunnen geven over hoe ik het probleem op kan lossen.
Met de search kon ik op google en GoT niks vinden iig.

Ik ben zelf geen soldeer wonder maar ik zie ook één twee drie niet waar er iets fout zit.
Er zijn geen zichtbare beschadigingen.
Kortsluitingen in het kabeltje wat in de deur zit lijkt mij het meest waarschijnlijke.
Iemand nog tips?

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-02 16:09

Just_I

What did you just say?

Molex stekkertje die het ledje voeding geeft in pluggen? Het lijkt me stug dat je door een proccesor change iets in je case molt :?

[ Voor 41% gewijzigd door Just_I op 06-03-2006 09:46 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• chubby-
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Ja precies, leek mij ook al heel erg raar

Ik heb dat molex stekkertje van die ledjes in de deur al in verschillende voedingen gehad.
Heb zelfs tijdelijk even de fans gedisconnect en daar die ledjes op geprobeert omdat ik dan wist dat de ledjes op een werkende plug zaten.

Ik weet niet hoe het zit met ledjes zelf?
Die kunnen in principe toch niet doorbranden of aan het einde van hun leven zijn?

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-11-2025
heb je de voorkant eraf gehad? misschien kabeltje ertussen gekregen waardor het kabel kapot is nu. Heb ik ook gehad met mijn H600B.

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."