Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Geen idee wat er aan de hand kan zijn als ik niet weet over welke HW je allemaal praat. Ik heb er zelf geen last van. Mijn blackberry is voorzien van de laatste software en de pc is voorzien van de laatse software voor de blackberry. Tevens start mijn blackberry software (met al het sync gedoe) niet automatisch op. Probeer iig twee dingen uit te sluiten:
- gaat het booten niet langzamer omdat de pc kijkt of er op USB een bootdevice zit?
- wordt bij het laden van windows niet gezocht naar device info voor de blackberry?
Ik heb een BB 7730 die gebruikt maakt van wireless reconciliation. Mijn OS is XP. En mijn desktop boot gelijk van de HD zonder naar andere devices te zoeken.
- gaat het booten niet langzamer omdat de pc kijkt of er op USB een bootdevice zit?
- wordt bij het laden van windows niet gezocht naar device info voor de blackberry?
Ik heb een BB 7730 die gebruikt maakt van wireless reconciliation. Mijn OS is XP. En mijn desktop boot gelijk van de HD zonder naar andere devices te zoeken.