Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Setup:

Dell Axim X3 (300 Mhz)
TomTom Navigator 5.21
Rikaline 6010 GPS muis

Probleem:

Een fix duurt 45 minuten (!) Getest in de open lucht (met sigarettenaansteker-nabootsding) en in mijn auto, die geen warmtewerende voorruit heeft.

Qua drivers heb ik 3 dingen geprobeerd:

- de originele driver van de CD (in TomTom selecteer ik dan "andere GPS muis" @ 4800 baud)
- nieuwste driver van de Rikaline site (eerst de oude driver keurig ge-unistalled)
- zonder driver, selecteren van de TomTom GPS muis (een Leadtek, maar volgens PDAShop kun je deze ook selecteren omdat deze van hetzelfde protocol gebruik maakt)

Ander raar puntje: het lampje op de GPS knippert niet, terwijl dat wel zo zou moeten zijn heb ik me laten vertellen.

Rara, wat gaat hier mis?

[ Voor 4% gewijzigd door havana op 06-03-2006 09:27 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

• j_v_malsen
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-11 13:54
Heb je de mogelijkheid om je GPS muis op een ander apparaat te testen? Wellicht dat deze defect is!

For rent

• havana
Niet echt. Ik heb wel een andere GPS muis (heeft mijn neefje nog liggen). Die kan ik alleen pas volgende week lenen. Morgen moet ik werken in Rotterdam, misschien rij ik wel ff langs de PDAShop, daar kunnen ze dit vast voor me testen.

[edit]
Ik heb inmiddels ook TomTom 3 geprobeerd, maar helaas zonder succes. Die muis doet het gewoon niet of slecht. Ik denk dat ik morgen even langs de PDAShop rij, es kijken of een andere muis wel werkt.

[ Voor 31% gewijzigd door havana op 06-03-2006 16:35 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

• havana
Nog even een hele domme n00b vraag: moet je rijden om een fix te krijgen?

DIT IS MIJN WEBSITE

• havana
* kick *

DIT IS MIJN WEBSITE

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
heb het hier met een Toshiba E750. en ook een rikaline 6010..

20 versies van de prolific 2303 driver geprobeerd, maar zowel tomtom 3.x als 5.x ( zelfs de nieuwste update) blijven melden dat er geen GPS apparaat is?
bij 1 versie pakt die hem wel, maar dan zelfs na een hele middag ( AT voeding + kabeltjes maakt prima 12 volt simulatie) de GPS ontvanger op het platte dak gehad te hebben, nog geen fix. terwijl de TomTom GO van mn ouders al op mn vensterbank een FIX weet te maken :?

dus ik vrees nu het ergste ( dat mn ontvanger stuk is )

mischien toch maar een CF GPS ontvanger ?

404 Signature not found

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
PDA en GPS, dus:

PMD --> PSGG

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1