Toon posts:

KVM Extender ( cat5/e - cat6) ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand al ervaring met KVM Extenders? Meer bepaald of ze perfect bruikbaar zijn om games af te spelen ( aka hoge fps door kunnen sturen ).

En heeft iemand al een KVM ( Keyboard Video Mouse ) met audio & usb support die betaalbaar zijn?

Ik heb meerdere gevonden die KVM zelf zijn, of KVM+Audio. Ik weet dat men KVMAU dit kan oplossen door een KVM+Audio te gebruiken, en een USB Extender, maar dan betekend ook direct 2 * cat5 cables dat men nodig heeft.

Ik ben van plan om men PC hardware ( een fileserver & men werkpc ) in de kelder te plaatsen ( is vrij droge maar lekker koude plek, winter & zomer ), maar de beperking if ofcourse het beeld, keyboard, mouse, audio, usb ( voor cdrom ) etc vanop afstand te bedienen met een minimum aan cables. Maar je vind gewoon geen review terug van KVM Extenders; en dat maakt het knap lastig om te beoordelen of men project zal lukken.

Verwijderd

Wij hebben op het werk diverse extenders sets van diversen merken, maar zelfs op betrekkelijk lage resolutie's en lage refresh rate's laat het beeld nog veel te wensen over.

Nou zijn deze extenders al een paar jaar oud, mogelijk zijn de nieuwere types een stuk verbeterd.

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik denk dat de vertraging van het beeld te groot wordt om fatsoenlijk op te kunnen gamen door de kvm extenders.

• mnielsm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:31
Tijdens mijn stage (een maand of 2 geleden) heb ik mogen werken met KVM extenders van het merk blackbox (www.blackbox.com)
Ik heb een versie die gebruik maakte van cat5 kabel (1 kabel voor beeld+toetsenbord+muis, alleen niet ip-based!! dus kan niet in gewone switch/hub) mogen testen voor live-video en dit werkte zonder enige hapering of wat voor n vertraging dan ook.

Het was allemaal allen wel erg degelijk spul en ik denk dat het prijskaartje wat er aanhangt dan ook niet misselijk zal zijn.

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:01

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Mag ik deze even schoppen?
Wat is de kwaliteit van die Blackboxes over welke afstand?
We zijn er hier op het werk ook naar aan het kijken, maar we twijfelen of een resolutie van 1200x1600 een beetje te werken is?
En zo ja, over welke afstand praten we dan?

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)