Asus V9999 GT 256 mb + Arctic silencer.

Pagina: 1
Acties:

• Peter_italia
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-11-2024
Een vriend van mij heeft een Asus V9999 GT 256 mb.
De chip die er op zit is een 6800 GT.
Nu is de vraag past er een arctic silencer 5 rev 3 op?
Heeft iemand ervaring met een arctic silencer en een asus v9999gt?

Alvast bedankt.

Groetjes Peter

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dat kan je ook makkelijk nameten met de height restriction drawing op de website van AC:
http://www.arctic-cooling...y/height_restr_nv5_r2.pdf

Natuurlijk is het eenvoudiger als iemand ervaring met deze koeler op deze kaart heeft (ik zou het ook even navragen ;)) maar als dit niet het geval is heb je nog altijd die tekening.

Verwijderd

Nou wat ik je kan vertellen is dat ie er op past maar dat je de fan kabeltje niet kunt aansluiten omdat die gewoon weg niet op past. Zo vaag en ik zit nu op geschept met een Arctic silencer 5 waar ik niets aan heb lekker is dat.

EDIT: nou met een beetje knutsellen heb ik het kabeltje van me oude stock koeler die er op zat geknipt en op de NV Silencer gezet. En dit alles heb ik met een beetje tape gedaan :) tot nu toe houd het stand en werkt het erg goed. Ik ben blij met me nieuwe koeler :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 02:21 ]

• Maarten810
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07 19:18
Sorry voor de kick, maar het is me nog steeds niet duidelijk of de stroomstekker er nog in past. Omdat Asus de voedingstekker verticaal heeft in plaats van horizontaal zoals alle andere merken ben ik bang dat ik de stekker er niet meer in krijg, is dat ook zo?

• needless to say
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-03 17:32
Ik heb meermaals gehoord dat dit indedaad een probleem gaf.

Ikzelf heb de 128MB-versie en heb er een Zalman VF700 op geplaatst.

• Maarten810
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07 19:18
Is er ook iemand die daadwerkelijk een Arctic silencer op een Asus v9999 kaart aan de praat heeft gekregen of is het echt onmogelijk?
Pagina: 1