Mappenlijst Thunderbird 1.07?

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik ga nu vast wat heel simpel vragen, maar ik kom er na uren zoeken echt niet uit. Vroeger had ik in Mozilla Thunderbird de klassieke weergave met links mijn mappenlijst (verzonder, prullenbak, postvak in, enz). Deze is verdwenen en ik kan nergens vinden waar ik deze indeling terug krijg.

Ik heb gezocht op de Thunderbird help-site (FAQ) en ben alle optie's in Thunderbird lang gegaan, helaas zonder resultaat.

De indeling zoals ik hem graag weer wil hebben:

Afbeeldingslocatie: http://arstechnica.com/images/thunderbird/thunderbird-ss1.gif

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 15:55
Ik krijg precies die weergave als ik in Thunderbird (versie 1.5) het volgende kies:
Menu beeld > vormgeving > klassiek beeld .
Met F8 kan je het berichtvenster nog aan en uit schakelen (het venster waar je je berichten in kan lezen).

If I can't fix it, it ain't broken.

• Han
  • Niet online
Ik heb de weergave op Klassiek staan. En het berichtenvenster kan ik ook aan en uit schakelen, geen probleem. Maar de mappenlijst links, die mis ik. En die krijg ik niet terug ;(

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Vreemd, ik kan hier met Tbird 1.5 gewoon de classical view aanzetten, om zo de folder lijst te laten zien. Is je profile misschien corrupt :?

offtopic:
Tante Hannie O+ :w

Signature

• Han
  • Niet online
Zou echt iets voor mij zijn, een corrupte profile. :X

Hoe ga ik dit fixen zonder al mijn berichten te verliezen? Ik moet namelijk een verstuurd mailtje terughalen. En zonder die mappen gaat dat dus niet.

pasta O+ :w

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

heb je niet per ongeluk de splitter helemaal naar links staan waardoor de folderlist niet meer te zien is?

• pasta

pasta

Ondertitel

Enige wat ik nog terug kon vinden was dit Mozilla-zine KB-artikel, hoewel het me vreemd lijkt dat dat iets er iets mee te maken heeft eigenlijk. Probeer eens te updaten naar 1.5? :)

[ Voor 1% gewijzigd door pasta op 05-03-2006 23:32 . Reden: braque zin iets aangepast :X ]

Signature

• Han
  • Niet online
Erkens schreef op zondag 05 maart 2006 @ 23:29:
heb je niet per ongeluk de splitter helemaal naar links staan waardoor de folderlist niet meer te zien is?
;( :X :X :X :X :X ;(

Dat was het dus :o :X :o

* Han gaat even in de hoek staan en zich schamen 8)7

• johnny7
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-11-2023
Mocht dat niet helpen, dan kun je je huidige profiel ff backuppen naar een andere folder. Vervolgens een nieuw profiel aanmaken en de mailbox bestanden weer terugzetten. Dan zal thunderbird ze opnieuw indexeren, en kun je weer gewoon al je mail zien. Maar dan wel met de mappenlijst links.

• pasta

pasta

Ondertitel

Han schreef op zondag 05 maart 2006 @ 23:34:
[...]

;( :X :X :X :X :X ;(

Dat was het dus :o :X :o

* Han gaat even in de hoek staan en zich schamen 8)7
Prtutser. :P

Signature