Mijn vriendin heeft nieuwe pc, zat onboard kaartje in en heb er mijn oude 9700 in gedaan.
The Sims 2 geinstalleerd en dat gaf deze error, overigens gaf ie deze error ook al eerder met de onboard:
geen met Directx 9.0c compatibele grafische kaart gevonden op deze computer! Zorg ervoor dat je over een grafische kaart meschikt die compatibel is met DirectX 9.0c en dat je de meest recente stuurprogramma's hebt geinstalleerd. het programma wordt nu afgesloten.
Ik heb de drivers van omega en ati geinstalleerd maar werkte niet. Heb directx gedownload, maar als ik op installeer klik gaat hij meteen door en zegt ie dat instalatie voltooit is maar hij heeft niks geinstalleerd.
Maar na een tijdje deed ie het in 1 keer maar toen werkte hij niet goed:

Wat info:
Windows XP
Ati 9700 Laatste omega/ati drivers
AMD Sempron 2600+
Huidige directx versie volgens dxdiag is directx 9.0c.
Verder weet ik op het moment niks te bedenken wat nuttig kan zijn voor info.
The Sims 2 geinstalleerd en dat gaf deze error, overigens gaf ie deze error ook al eerder met de onboard:
geen met Directx 9.0c compatibele grafische kaart gevonden op deze computer! Zorg ervoor dat je over een grafische kaart meschikt die compatibel is met DirectX 9.0c en dat je de meest recente stuurprogramma's hebt geinstalleerd. het programma wordt nu afgesloten.
Ik heb de drivers van omega en ati geinstalleerd maar werkte niet. Heb directx gedownload, maar als ik op installeer klik gaat hij meteen door en zegt ie dat instalatie voltooit is maar hij heeft niks geinstalleerd.
Maar na een tijdje deed ie het in 1 keer maar toen werkte hij niet goed:
Wat info:
Windows XP
Ati 9700 Laatste omega/ati drivers
AMD Sempron 2600+
Huidige directx versie volgens dxdiag is directx 9.0c.
Verder weet ik op het moment niks te bedenken wat nuttig kan zijn voor info.
[ Voor 10% gewijzigd door kRyPtO op 06-03-2006 16:23 ]