Hallo, ik heb een raar iets. Als ik mijn pc aanzet slaat hij af en komt in een loep terecht. Ik haal dan de stroom eraf en dan draait hij enkele minuten voordat hij weer afslaat. Weer even wachten en dan draait hij weer iets langer. na een uur aan en uitzetten blijft hij stationair draaien. Enig idee waar ik moet zoek voor dit probleem ? Het valt me ook op als het in huis kouder wordt dat hij eerder afslaat.
Softwareprobleem lijkt me niet waarschijnlijk. Ik heb alles al een keer geformatteerd. Als ik in veilige modus opstart heb ik het ook. Het lijkt me meer een hardware probleem. Ik heb ook alle ventilators van binnen schoon gemaakt. Ook de voeding heb ik van stof ontdaan. Dit loste het probleem een klein beetje op.
Zijn er mensen die dit herkennen ?
Softwareprobleem lijkt me niet waarschijnlijk. Ik heb alles al een keer geformatteerd. Als ik in veilige modus opstart heb ik het ook. Het lijkt me meer een hardware probleem. Ik heb ook alle ventilators van binnen schoon gemaakt. Ook de voeding heb ik van stof ontdaan. Dit loste het probleem een klein beetje op.
Zijn er mensen die dit herkennen ?