[Abo] Full abo en toch banners op GoT?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:39
Ik ben al een aantal jaren full abbo en geniet graag van een banner vrije website, ik krijg op een of andere manier alleen de banners op GOT niet 'uit'. Volgens mij staan de 'vinkjes' juist.

Waar ligt dit aan?

(hoop dat dit het juiste topic is..)

p.s. verkapt verzoek: is het mogelijk HK toegang te krijgen?

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D'r staat geen streepje onder jouw naam? Dat zou betekenen dat je geen abonement hebt...Niet vergeten te betalen ofzo :?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 14:54

r0b

Hier kan je beter even een mailtje voor sturen naar (naar ik meen) abonnee@tweakers.net
Waarschijnlijk staat er iets verkeerd in het databeest. ;)
(Dat zou ook verklaren waarom je geen underline onder je naam hebt bij mouseover. Heb je wel toegang tot het 'Abonnee forum'?)

Wat betreft HK-XS, lees dit topic daarvoor door. :)

[ Voor 19% gewijzigd door r0b op 05-03-2006 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je in je prefs verberg banners aangevinkt? Zo ja, dan zou je Roelant moeten e-mailen..zijn e-mailadres staat vast wel ergens in het Abo forum. :)

edit:
spuit 11 :X

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:24:
Heb je in je prefs verberg banners aangevinkt? Zo ja, dan zou je Roelant moeten e-mailen..zijn e-mailadres staat vast wel ergens in het Abo forum. :)

edit:
spuit 11 :X
Heb inderdaad het vinkje 'verberg banners' aangevinkt...

p.s. er is toch maar 1 abbo? Geen GOT abbo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je abo vandaag of eerder deze week hebt aangevraagd en betaald, duurt het nog even voordat je er gebruik van kunt maken. Kun je alle andere abo-functies wel gebruiken, zoals het wijzigen van de lay-out van de frontpage? Zo ja: even Roelant e-mailen, anders moet je nog even wachten. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klik :) Er zijn dus meerdere mogelijkheden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Zie ook deze pagina: My.Tweakers.net abonnementen

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 14:54

r0b

utbone schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:25:
[...]

Heb inderdaad het vinkje 'verberg banners' aangevinkt...

Het normale 'full' abonnement heeft inderdaad privileges op zowel de FP als GoT. Dit is niet gescheiden.
Maar "vroeger" is het wel vaker voorgekomen dat het "abonnement-upgrade-script" niet helemaal goed werkte, waardoor iemand op GoT bijvoorbeeld geen echte abonnee-status kreeg.
Ik vermoed dat zoiets hier ook aan de hand is. (Als je gewoon betaald heb voor een abo :P )

[ Voor 7% gewijzigd door r0b op 05-03-2006 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:26:
Als je je abo vandaag of eerder deze week hebt aangevraagd en betaald, duurt het nog even voordat je er gebruik van kunt maken. Kun je alle andere abo-functies wel gebruiken, zoals het wijzigen van de lay-out van de frontpage?
Ben volgens mij al 3 jaar full abbo.. ik kan ook de layout wijzigen van de frontpage (daar heb ik geen banners!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Jij bent op een of andere manier op GoT geen abo-user en daar mag Roelant naar kijken. Ik heb hem een e-mailtje gestuurd, dus hij zal hier morgen ofzo wel langskomen :) .
utbone schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:22:
p.s. verkapt verzoek: is het mogelijk HK toegang te krijgen?
Daarvoor moet je in SeM zijn en zie daar ook [rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

En aangezien dit een persoonlijke, voor de topicstarter specifieke kwestie is, gaat dit topic dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In overleg met opperdokter JHS mag ik 'm nog even reageren. O+

Het probleem is dat je geen GoT gebruikersnaam hebt opgegeven bij het bestellen van je abonnement, waardoor het abonnement niet aan een forumgebruiker is gekoppeld. Als gevolg daarvan kun je ook geen gebruik maken van de mogelijkheden die het abonnement je hier op het forum biedt.

Ik heb je forumuser alsnog aan je abonnement gekoppeld, graag in 't vervolg beter opletten bij bestellen als je een melding...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/df39be32ceaa5e8aca65b0447ede3c48/full.png

... voor je neus krijgt. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.