Toon posts:

Probleem met ett downloaden van stream video

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik wou graag een film (wmv) van een aziatische site gaan downloaden aangezien het een vrij trage site is voor streamen. Elke week komt namelijk 1 nieuw aflevering uit.
Vroeger ging dat vrij gemakkelijk, ik plak de url naar Flashget en het kan gewoon gedownload worden zodat ik ieder aflevering in een x (zonder buffering....) kan kijken. Met WM recorder kon dat vaak niet, het stopt vaak tijdens het downloadproces en de resume functie van WM recorder werkt hier niet.
Sinds een tijdje lukt het niet meer met Flashget. Wat er gebeurde is het volgende, de site heeft een soort van intro(reclame) filmpje gemaakt en komt voor ieder aflevering. Wanneer ik de url van de film in Flashget zet, dan wordt alleen het intro filmpje gedownload en niet de film. Met WM recorder is het wel instaat om zowel het intro filmpje als de film te downloaden. Maar zoals hierboven is beschreven, loopt WM recorder vaak vast tijdens het downloadproces. Dat dit vast loopt ligt niet aan het software maar eerder aan de trage verbinding.

Heeft iemand andere programma's die wel verder kan downloaden na het intro filmpje?

Verwijderd

Topicstarter
schopje

Verwijderd

Topicstarter
echt niemand die mij kan helpen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Waarschijnlijk is het niet de bedoeling dat jij dat kan met de films die men aanbiedt. Je vraag is daarmee redelijk ongewenst op GoT; aangezien het omzeilen van beveiligingen niet gewaardeerd wordt. Hiernaast is er evenwel reeds genoeg te vinden over dit onderwerp op GoT. Ik sluit je topic daarom ook :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.