Hallo iedereen.
Ik ben opzoek naar een laptop voor rond de 700 euro, en max 800...
Het is een laptop om te surfen, chatten, downloaden en cd`s en e.v.t dvd`s te branden. ( dvd-brander is geen vereiste als het buiten m`n budget ligt )
Zelf heb ik al vele topics doorgelezen over deze onderwerpen, maar daar werd ik niet veel wijzer van en daarom besloot ik dit topic te openen...
De vereiste specs zijn :
512 mb ram ( of hoger maar niet noodzakelijk... )
60/80 GB hardeschijf ( hoger is natuurlijk fijn, maar alweer geen vereiste )
Wlan voor draadloos internet
15 of 15.4 inch scherm, van goede kwaliteit.
Verder zit ik dus met de volgende `problemen` ...
- Welke processor is het meest geschikt, en welke heeft de beste kwaliteit/prijs verhouding ?
- Welke merken zijn het meest geschikt voor mijn geplande activiteiten ?
- Waar moet ik vooral op letten als ik een laptop koop ?
Ps. Dit topic is dus niet geopend voordat ik zelf enige research heb gedaan, maar ik werd gewoon misleid door de kloksnelheden en de vele verschillende merken. Bij laptops ligt dit allemaal anders en daarom vraag ik jullie om advies en suggesties.
Maximum is 800 euro en liefst in de buurd van 700 euro en dus NIET hoger.
Bedankt alvast !
Ik ben opzoek naar een laptop voor rond de 700 euro, en max 800...
Het is een laptop om te surfen, chatten, downloaden en cd`s en e.v.t dvd`s te branden. ( dvd-brander is geen vereiste als het buiten m`n budget ligt )
Zelf heb ik al vele topics doorgelezen over deze onderwerpen, maar daar werd ik niet veel wijzer van en daarom besloot ik dit topic te openen...
De vereiste specs zijn :
512 mb ram ( of hoger maar niet noodzakelijk... )
60/80 GB hardeschijf ( hoger is natuurlijk fijn, maar alweer geen vereiste )
Wlan voor draadloos internet
15 of 15.4 inch scherm, van goede kwaliteit.
Verder zit ik dus met de volgende `problemen` ...
- Welke processor is het meest geschikt, en welke heeft de beste kwaliteit/prijs verhouding ?
- Welke merken zijn het meest geschikt voor mijn geplande activiteiten ?
- Waar moet ik vooral op letten als ik een laptop koop ?
Ps. Dit topic is dus niet geopend voordat ik zelf enige research heb gedaan, maar ik werd gewoon misleid door de kloksnelheden en de vele verschillende merken. Bij laptops ligt dit allemaal anders en daarom vraag ik jullie om advies en suggesties.
Maximum is 800 euro en liefst in de buurd van 700 euro en dus NIET hoger.
Bedankt alvast !