Beste mensen,
Ik kreeg pas geleden ineens last van het feit dat de filmpjes online (in je browser window dus) niet meer werken. Althans, het beeld niet, ik krijg wel gewoon geluid. Ik gebruik Internet Explorer, maar met Firefox heb ik hetzelfde. Wat ik al geprobeerd heb om dit te verhelpen:
1. Reboot;
2. WMP opnieuw installeren (+reboot), nieuwste versie;
3. Een Mega Codec Pack erop mieteren;
4. Gekeken in mijn TV-out instellingen (maar daar is niets verkeerd);
5. WMP standaard programma voor alle bestanden die mogelijk zijn in WMP maken;
6. De link van het filmpje uit de broncode halen en die dan in de adressbar zodat deze in het gewone WMP window opent, maar tevergeefs.
7. Het filmpje bekijken in Firefox, maar tevergeefs.
Ik heb dit trouwens ook met trailers op Apple.com, alleen krijg ik daar helemaal niks te zien, ook al heb ik Quicktime geinstalleerd.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Bij voorbaat dank,
TommyDJ.
Ik kreeg pas geleden ineens last van het feit dat de filmpjes online (in je browser window dus) niet meer werken. Althans, het beeld niet, ik krijg wel gewoon geluid. Ik gebruik Internet Explorer, maar met Firefox heb ik hetzelfde. Wat ik al geprobeerd heb om dit te verhelpen:
1. Reboot;
2. WMP opnieuw installeren (+reboot), nieuwste versie;
3. Een Mega Codec Pack erop mieteren;
4. Gekeken in mijn TV-out instellingen (maar daar is niets verkeerd);
5. WMP standaard programma voor alle bestanden die mogelijk zijn in WMP maken;
6. De link van het filmpje uit de broncode halen en die dan in de adressbar zodat deze in het gewone WMP window opent, maar tevergeefs.
7. Het filmpje bekijken in Firefox, maar tevergeefs.
Ik heb dit trouwens ook met trailers op Apple.com, alleen krijg ik daar helemaal niks te zien, ook al heb ik Quicktime geinstalleerd.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Bij voorbaat dank,
TommyDJ.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 17:00 ]