Toon posts:

[IE] Filmpjes geven wel geluid; maar geen beeld? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik kreeg pas geleden ineens last van het feit dat de filmpjes online (in je browser window dus) niet meer werken. Althans, het beeld niet, ik krijg wel gewoon geluid. Ik gebruik Internet Explorer, maar met Firefox heb ik hetzelfde. Wat ik al geprobeerd heb om dit te verhelpen:
1. Reboot;
2. WMP opnieuw installeren (+reboot), nieuwste versie;
3. Een Mega Codec Pack erop mieteren;
4. Gekeken in mijn TV-out instellingen (maar daar is niets verkeerd);
5. WMP standaard programma voor alle bestanden die mogelijk zijn in WMP maken;
6. De link van het filmpje uit de broncode halen en die dan in de adressbar zodat deze in het gewone WMP window opent, maar tevergeefs.
7. Het filmpje bekijken in Firefox, maar tevergeefs.

Ik heb dit trouwens ook met trailers op Apple.com, alleen krijg ik daar helemaal niks te zien, ook al heb ik Quicktime geinstalleerd.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Bij voorbaat dank,
TommyDJ.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 17:00 ]

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

VLC plugin voor Firefox?

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je? Ik heb VLC wel geinstalleerd.

Oh ja, ik was nog vergeten bij wat ik al had geprobeert: Firefox.

• Dennisonline
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-08 16:49
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 17:00:
Wat bedoel je? Ik heb VLC wel geinstalleerd.

Oh ja, ik was nog vergeten bij wat ik al had geprobeert: Firefox.
Werken de filmpjes op Video.google.com wel dan?

Verwijderd

Topicstarter
Yep, die wel, maar dat zijn ook geen WMP filmpjes he.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Installeer VLC opnieuw en vink aan dat de Mozilla Plugin mee geinstalleerd wordt, dan bekijk je de filmpjes met VLC en heb je dus hopelijk geen crashes meer.

Verwijderd

Topicstarter
SSH schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 19:55:
Installeer VLC opnieuw en vink aan dat de Mozilla Plugin mee geinstalleerd wordt, dan bekijk je de filmpjes met VLC en heb je dus hopelijk geen crashes meer.
Dat werkt inderdaad, thnx! Weet je ook wat om het met IE werkend te krijgen?

Verwijderd

Had ik laatst ook ik had gewoon Wmp eraf gehaald, daarna alle codecs er weer opgezet. Klaar

Edit: Sorry eroverheen gelezen

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2006 21:40 ]

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-02 16:30

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

ERmmm, tzijn zeker niet toevallig Flash filmpjes o.i.d. he (vast niet, maar het was een idee!)

Misschien een paar van de dingen die je geprobeerd hebt in een andere volgorde doen?
Ook geen ZWAAR geflipte Virusscanner, Firewall of Router?

Anders moet je misschien eens een helpdesk bellen. Ik weet het onders ook niet (ben niet echt een expert)

Everybody lies

Verwijderd

Topicstarter
Geen flash. Ook geen virus.

Kan ik VLC ook niet als standaard voor IE krijgen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Op het moment dat je 6 keer een topic moet schoppen om enige reactie te krijgen (ook al wacht je netjes minimaal 24 uur) ben ik toch bang dat je iets fout doet. Allereerst denk ik dat je het beste kan beginnen met een zo schoon mogelijk installatie van IE. Zorg ervoor dat er zo weinig mogelijk plugins geinstalleerd zijn; en kijk of de filmpjes offline wel gewoon werken in WMP. Zo kan ik me voorstellen dat andere media-players, of codecpacks je instellingen om zeep hebben geholpen. Daarnaast wil ik je vragen dit topic niet langer omhoog te blijven schoppen; ik verwijder ook al je schopreacties uit dit topic ten behoeve van de overzichtelijkheid :) Daarnaast pas ik je topictitel even aan

Probleem met filmpjes in browser > [IE] Filmpjes geven wel geluid; maar geen beeld? *

[ Voor 10% gewijzigd door Spider.007 op 19-03-2006 10:57 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al geprobeerd de link van het filmpje uit de bron te halen en deze dan in mijn 'desktop-WMP' te doen, maar dat geeft hetzelfde. Kan dat iets betekenen?

Verwijderd

Topicstarter
Dan maar weer een schopje... ik zou niet weten hoe dit topic anders omhoog moet..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 22:45:
Dan maar weer een schopje... ik zou niet weten hoe dit topic anders omhoog moet..
Pagina: 1