Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Nokia 6680] Kan geen oproepen ontvangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb zopas een Nokia 6680 gewonnen :D
Het vreemde sinds ik dit toestel heb (heb gewoon m'n oude simkaart in deze telefoon geplaatst), is dat ik geen oproepen meer krijg. Mensen worden gewoon altijd nar m'n voicemail doorgestuurt, en ik krijg geen melding van gemiste oproep.
Op m'n oude telefoon (Siemens C45), was dat niet...
Ligt dit nu aan m'n provider (Tempo van Mobistar), of ligt het aan een verkeerde instelling van m'n gsm? Ik heb alle instellingen nog eens doorlopen, maar kon niets vinden :'(
Kunnen jullie mij helpen zodat ik terug oproepen kan ontvangen?

Bedankt! :)

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Is jouw sim-kaart heel oud ?

Er zijn namelijk soorten sim's, hele oude sims kunnen maar 100 namen op de sim opslaan en +- 10 smsjes. Bij proximus is er ook al eens een actie geweest om de meeste om te ruilen.

Krijg je je gsm aangemeld op het netwerk ?

[ Voor 3% gewijzigd door Tomsworld op 05-03-2006 19:17 ]

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Verwijderd

Topicstarter
Tomsworld schreef op zondag 05 maart 2006 @ 19:17:
Is jouw sim-kaart heel oud ?

Er zijn namelijk soorten sim's, hele oude sims kunnen maar 100 namen op de sim opslaan en +- 10 smsjes. Bij proximus is er ook al eens een actie geweest om de meeste om te ruilen.

Krijg je je gsm aangemeld op het netwerk ?
Ik heb zo'n nieuwe sim kaart die 200 namen kan op slaan ;) (kaar is jaar oud ongeveer ;))
Bij Mobistar is er toen ook zo'n actie geweest, en ik ben die toen gaan omruilen ;)
Ja, ik kan op het netwerk, en ik kan bellen e.d. SMSjes ontvang ik ook, enkel geen oproepen. :S

Verwijderd

Topicstarter
Niemand meer? :'(
Niemand dan deze ervaring gehad ofzo? :'(

Oja: sorry als topic bumpen niet mag :P