Username kwijt?

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Tot mijn grote schrik ben ik sinds vandaag mijn username op de frontpage kwijt.
Ik was altijd 'Alex'(nam een nickchange van Alex de Groot naar Alex), maar nu is er opeens iemand anders voor in de plek gekomen: klik.
Naast dat ik niet meer kan inloggen, kan ik ook niets met mijn abbo :(. Wie gaat mij helpen :D?

Edit: Mijn username bestaat nog wel, zie 3e post hier. Als je er dan op klikt gaat er duidelijk wat fout :(.

[ Voor 22% gewijzigd door Alex op 05-03-2006 19:18 ]

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hmz, dit is heeeeel raar :? . Als ik naar de DSP ga en daar de user met jouw ID bekijk, dan besta jij niet... Ik ga een devver contacteren.

• Alex
Afgelopen tijd is wel e.e.a. gewijzigd, o.a. mijn e-mailadres en hernieuwd abo.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Harm
  • Niet online
Maar je weet helemaal zeker dat je 'Alex' heette op de FP?

• Alex
Check mijn reactie.
Na de merge zou ik overal Alex gaan heten. En ik ben op de FP ooit hernoemt van Alex de Groot -> Alex.

- Giphart

• Harm
  • Niet online
Vreemd, heel vreemd. Ik kan gewoon helemaal niets meer met jouw account :D . Maar goed, de mail is verstuurd, dus er zal wel een reactie gaan komen binnenkort.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:25

crisp

Devver

Pixelated

ACM made a bug :P

Ik heb de nieuwe Alex even hernoemd naar AlexW (zal 'm zo even een mailtje sturen) en de echte Alex uit de backup van gisternacht getrokken :)

Intentionally left blank

• Harm
  • Niet online
Je bent geweldig! :)

• Alex
Je bent ingelogd onder de username Alex!
Gaaf! Dank u beiden! _/-\o_
Owjah, ik neem het ACM niet kwalijk hoor. Ik vond hem toch al een kluns ;).

- Giphart

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:25

crisp

Devver

Pixelated

ACM is wel liev hoor :*
Daarbij was ik ook deels verantwoordelijk voor het kunnen ontstaan van deze situatie door ooit een keer een probleem op een quick & dirty manier op te lossen :P

Intentionally left blank

Pagina: 1