Toon posts:

Wireless Router + bedraad Router

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hier even 3 n00b vragen:

Is het mogelijk om met een Wireless Router een draadloos en bedraad netwerk te combineren met 1 apparaat?

Een normale Wirreless Router heeft toch al een aantal bedrade aansluitingen?
Gaat het allebei gebruiken hier van vaak zonder conflicten?

Verwijderd

Hallo,

er zijn inderdaad verschillende routers op de markt die zowel draadloze als ook bedraade PCs kunnen combineren. De meeste hebben een ingebouwde 4-poorts switch voor de bedraade PCs, en de wireless clients werken dan gewoon via de antenne. De router kent DHCP/IP adressen toe aan beide soorten clients, zonder dat er problemen zijn. Klik hier voor een voorbeeld van zo een router.
Beantwoord dit jouw vraag ?

Verwijderd

Dit is wel off topic maar bij de dynabyte is er nu een in de reclame ik heb hem al een jaar en werkt perfect: https://www.dynabyte.nl/hardware.php?i=1524

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-04 07:01

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Niet rot bedoeld, want kennelijk voldoet de aanbieding Energic voor jou prima, maar die heeft slechts een overdrachtssnelheid van 11 Mbps.
Dat is niet meer helemaal van deze tijd (wel voor internet, maar niet voor bestandsoverdracht). Lijkt me beter om voor een te gaan met een snelheid van 54 Mbps. Je verliest immers altijd iets van je snelheid door je encriptie.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op zondag 05 maart 2006 @ 20:50:
Niet rot bedoeld, want kennelijk voldoet de aanbieding Energic voor jou prima, maar die heeft slechts een overdrachtssnelheid van 11 Mbps.
Dat is niet meer helemaal van deze tijd (wel voor internet, maar niet voor bestandsoverdracht). Lijkt me beter om voor een te gaan met een snelheid van 54 Mbps. Je verliest immers altijd iets van je snelheid door je encriptie.
22MB hoor en hij is voor mijn laptop dus alleen internet en dat doet het goed.

Verwijderd

Hieronder een screenshotje:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/patricknieuwlaats/22.JPG

Verwijderd

Marketing 8)7
Kijk hier eens.
http://www.tomsnetworking...ort_wlan_luege/page2.html
TCP max 5,9 MBit/s
UDP max 7,1 MBit/s

Of wel men noemt het 22Mbit/s wifi maar in pratijk is het nog eens niet 8Mbit/s.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 20:59 ]

Verwijderd

De gewone UTP is 100Mbs alleen de WiFi maar 22Mbs maar ik weet niet wat de eisen zijn van Sven want hij reageert niet en geeft geen verdere uitleg. Want 22 delen door 8 = 2,8 Megabytes per seconde (afgerond) Met verlies ongeveer 2,5 Megabytes per secoden. En de UTP is 100 delen door 8 is 12,5 Megabytes per seconde.

Verwijderd

Sorry hoor, maar dit is echt de absolute basis netwerken en kun je prima zelf uitzoeken door je een beetje in te lezen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.