constante vastloper c.a. in COLIN MCREA 2...

Pagina: 1
Acties:

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Hoi,

Ik loop constant vast in cmr2, ik heb een legale versie :P, maar hoe ik het ook installeer (full, minimum, medium) of patch met 105 ofzo...
ik blijf maar vastlopen of gelijk bij het beginscherm of als ie een map laadt soms en steeds bij de 2 laatste laadblokjes...
draait ie goed en dan kan ik een tijdje spelen maar dan valt of mijn force feedback helemaal weg of loop ik vast als de volgende race geladen wordt :(
Ik heb alles zo ingesteld zoals ze dat aanraden bij codemasters, heb ook alle topics hierover gelezen maar blijf maar vastlopen....wie helpt me??
Of heeft dezelfde probs gehad en is er uitgekomen??? :?

specs:
A7V mobo, 1005c
Amd Dondervogel 1 gigaherz
GeForce Sdr, 6.67 drivers
Guillemot Ferrari FFWheel, ge-update drivers,
Windhoos 98 se
256 mb 133 mhz geheugen
maxtor 10 gb hdd
etc...

• GRUMBLER
Heeft niemand hetzelfde probleem??

d8 dat je hier door andere gamers werd geholpen.......

apperently not..... :(

Verwijderd

wowowowow....ik zou je wel willen helpen alleen weet ik er geen oplossing voor, dus... (draai win2k sp1 + nog nooit cmr2 gedraaid/gezien)

• GRUMBLER
LOL

sorry enige frustratie.. 8-)

don't take it personal

Verwijderd

Bij mij levert de Guillemot FFF onder WIn2k problem ik voel namelijk geen FF.... probeer het eens zonder stuur

• GRUMBLER
je hebt de force feedback update wel op: on staan?? Dat is namelijk datgene wat codemasters je adviseert.....
helpt trouwens niet bij mij, als de game niet vastloopt dan vloeit de force feedback als het ware gewoon weg.....
misschien driver probleem van Guillemot :?

• tsjarlie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:41
Misschien eens andere detonator drivers gebruiken, ik heb een soortgelijk systeem
A7V Duron 700@900 geforce 2 MX, IBM 30Gb, 128 Mb (voorlopig).
probeer eens oudere detonator 6.61 bvb

• GRUMBLER
ik heb ook al de 6.49 drivers gebruikt en de 6.31 niets helpt....
misschien is het wel direct X 8??
wordt er een beetje moedeloos van... ;(

Verwijderd

Op dinsdag 23 januari 2001 13:02 schreef Delirium het volgende:
Bij mij levert de Guillemot FFF onder WIn2k problem ik voel namelijk geen FF.... probeer het eens zonder stuur
Dit probleem heb ik nou ook :( Denk je is een spel te hebben waar je je ffrw stuur weer eens kan gebruiken... Werkt het niet |:(

• GRUMBLER
misschien ligt het dus aan de ge-update drivers van Guillemot?? (gedeeltelijk...... :(

• GRUMBLER
heb net direct x diag gedaan zie inderdaad een fout bij mijn force feed back stuurtje staan, so that might be the problem.....

hope so...... :9~

Verwijderd

zie...
[url="http://ttp://gathering.tweakers.net/showtopic/84773"]ttp://gathering.tweakers.net/showtopic/84773[/url]

bij mij is dat knopje enable quick ff updates dus niet te zien en CodeMasters kent het probleem. |:(

• GRUMBLER
en je hebt wel het bestandje: dffbrw-9x-123 geinstalleerd?

dat zijn dus die geupdate drivers die je bij de 'oude' guillemot site kunt weghalen??
Met dat bestandje zie ik dus de ff update wel... maar das ook het enige....
als ik het nu aan de praat krijg en houdt heb ik of helemaal geen ff of hij 'fade' als het ware...... :D
Pagina: 1