Logitech Harmony 525 TV aan/uitzetten met delay

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025
Ik heb een probleem met het bedienen van een tv met een logitech harmony 525 afstandsbediening.

Het gaat om een Panasonic breedbeeld TV. Om de TV aan of uit te zetten moet je de aan/uit knop van de originele afstandsbediening een seconde inhouden.

Hoe kan ik op de Harmony programmeren dat er bij het automatisch aanzetten van mijn TV ook een seconde lang 'powertoggle' gestuurd wordt. Want hij stuurt hem wel, maar te kort. De TV reageert er niet op.

Ik heb al wel de delays gevonden in de software van logitech, maar nog niets gevonden om een knop langer 'ingedrukt' te houden in een Action.

Have a wheelie good weekend!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025
Ok. Ik heb het probleem opgelost. Topic mag dicht.

Voor de volledigheid (en de Search) de oplossing:
Ik heb de powertoggle knop via RAW leren opnieuw 'geleerd' en ik heb daarbij de powerknop van de originele afstandsbediening ongeveer 2 seconde ingehouden.

En nu werkt het dus gewoon goed (bij powertoggle stuurt ie dus de geleerde code van 2 sec)

Have a wheelie good weekend!

• Greggy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-12-2025
FragDaddy schreef op zondag 05 maart 2006 @ 18:24:
Ok. Ik heb het probleem opgelost. Topic mag dicht.

Voor de volledigheid (en de Search) de oplossing:
Ik heb de powertoggle knop via RAW leren opnieuw 'geleerd' en ik heb daarbij de powerknop van de originele afstandsbediening ongeveer 2 seconde ingehouden.

En nu werkt het dus gewoon goed (bij powertoggle stuurt ie dus de geleerde code van 2 sec)
Ik heb een Philips versterker en om hem aan en uit te zetten en tussen de ingangen te schakelen moet ik de knop ook een dikke seconden inhouden. Maar als ik mijn Harmony one advanced dit wil aanleren via RAW krijg ik de melding dat ik de knop minder lang moet inhouden :| maar dan reageert mijn versterker niet !

Hoe heb je het precies klaar gekregen ?

Of heeft hier nog iemand ervaring mee ?

Is er ook soms een mogelijkheid om de geleerde knop terug te zetten naar de waarde die uit de database kwam ?

[ Voor 8% gewijzigd door Greggy op 10-06-2008 19:47 ]

euhm !!!