Toon posts:

amd overklokken?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heyhey

weet iemand hoe ik mijn processor goed kan overklocken??
ik heb een amd 64bits ahtlon 3200+ met een vinece core ofzoiets socket 939... en een zalman koeler (die grote ronde weet het type niet) nu is mijn vraag kan ik die overklocken totdat die hem herkent als een 4000+? zoja hoe moet ik dat doen of uitproberen? ik had hem eens met AI-Booster overgeklockt 300mhz meer... de temparateur bleef hetzelfde (30graden) en hij gaf nog steeds aan 3200+.. maar bij clocksnelheid stond wel 2,3ghz en normaal staat er 2,0ghz.. en ik had geen problemen en werkte goed.. maar ik wil dus dat die aangeeft 4000+ (en natuurlijk de kloksnelheid wat een 4000+ heeft)
please help als dit wel mogelijk is.

grtzz playstation2

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-05 16:02
er is een zoekfunctie aanwezig :)

of je de 4000+ haalt kan niemand je zeggen
en het blijft een 3200+ een de meeste programma's zullen dat blijven zeggen want het blijft een 3200+

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-05 10:46

silitek

Tubes Only

Lees DE F.A.Q.......kansloos deze topic

Tubes....It's what make music music!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- beetje eigen inzet mag ook wel: er zijn 1001 OC HOWTO's te vinden, ook voor Athlon64
- doe ook de moeite je posts te verzorgen. Het is Venice, niet vinece, Athlon, niet ahtlon, temperatuur, niet temperateur etc. etc. etc.
- als je een topic start, geef altijd volle specs, je meldt muv CPU zelf niets
- overclocken hoort ook niet in dit subforum thuis, waar denk je dat Die-Hard Overclocking voor bedoeld is :?

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.