Toon posts:

blokker divx speler

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu pas de divx player die in aanbieding staat in den blokker. Maar het probleem is dat er nergens geen model nummer staat. Ik was opzoek naar firmware maar aangezien ik het modelnummer niet heb kan ik niet echt iets vinden. Iemand die deze speler ook heeft en er firmware voor heeft gevonden ?

of iemand die weet hoe ik het probleem kan oplossen dat de ondertitels zo klein zijn wanneer ik ze toevoeg via .srt bestand ?

het gaat trouwens om deze speler => http://users.pandora.be/bartjeuh/blokker.jpg

• ThE-ShoX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-12-2025
Ik ben ook wel benieuwd naar hoe deze divx speler bevalt en wat hij precies allemaal ondersteund.

Heb namelijk ook wel intresse in deze divxspeler.

Ben jij als iets te weten gekomen over deze divx speler.

• ThE-ShoX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-12-2025
Ik heb hem gehaald en ben er niet tevreden over. Ik heb nu 3 divx cd's geprobeerd en die speelt ie helemaal niet af. Ik vind ook nergens in de handleiding iets over divx ondersteuning. bovendien is klopt het plaatje ook niet.

EDIT:

Kwam er achter dat ik de verkeerde had gekocht, ze lagen daar een beetje door elkaar in de winkel, dus heb nu de goede gekocht

Volgens mij is dit het type: DVX3200P
http://www.service.shop.nl/index.aspx

Ik heb het probleem dat hij bij veel divx films geen beeld geeft, iemand een idee waar dat aan kan liggen?

[ Voor 56% gewijzigd door ThE-ShoX op 13-03-2006 14:03 ]

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 15:33
Zijn er al meer mensen die deze dvd/divx-speler hebben gekocht?

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Verwijderd

Topicstarter
Buiten dat de ondertitels zo klein zijn , ben ik zeer tevreden over deze speler. Speelt al alles zonder problemen af want ik heb gebrand (divx en xvid) brand er meestal meerdere op een lege dvd , hierdoor ook nog geen problemen gehad.