Ik heb sinds een tijdje een Acer AL1751 monitor. Hierop zitten 2 aansluitingen. Een DVI en een Sub-D. Nu is het mogelijk om via het OSD van het scherm te kiezen welke van de 2 gebruikt wordt. Ik gebruik nu de DVI voor mijn pc en zou graag de Sub-D gebruiken voor m'n servertje. Is het mogelijk beide sytemen aan te sluiten op de monitor zonder schade aan te richten?
De handleiding (die overgens erg beknopt is) zegt hier niets over, en ook van google wordt ik niet veel wijzer...
Nee ik denk niet dat da kan, zelf heb ik op mijn monitor (Illyama Vision Master Pro 413) 2 Sub-D ingangen, en kan ik dmv een knopje op de monitor kieze welke ik wil gebruiken. Maar ik denk niet dat jou Acer daar mee om kan gaan. Deze kan alleen kiezen tussen digitaal of analoog signaal.
Ja hoor, dit kan prima. Je kunt toch kiezen welke input je wilt hebben, dus kun je gewoon switchen. Je monitor kan hier ook niet kapot van gaan of wat dan ook.
Heb ik ook wel is gedaan op een monitor van iiyama met beide poorten. Dit werkte echt super!! Zolang er niks over te vinden is in de handleiding zou ik er gewoon vanuit gaan dat je niet alleen kan kieze welke te gebruiken maar eigenlijk juist welke niet uit te schakelen. Bel anders is acer op voor als je het echt zeker wilt weten.
[LTS][MTS][HTS]
Hé, grappig, deze vraag heb ik laatst ook gepost over mijn Samsung 930BF. Gemaild met Samsung, die raadden het mij met klem af, maar daartegenover stond dat er tweakers waren die er ervaring mee hadden en geen enkel probleem ondervonden. Ik heb dus mijn monitor ook op 2 computers aangesloten. Ik heb ook héél erg getwijfeld (vond het toch wel een beetje eng), maarjah, waar zou anders dat knopje voor zijn? Toch?
Ik ken me eerlijk gezegd niet bedenken waarom je het NIET zou moeten doen. Er kan toch niets misgaan lijkt me.
Kan prima. Wordt in het bedrijf waar ik op dit moment ook heel vaak gebruikt.
'k Heb dat ook hier. Werkt perfect. Er zit niet voor niks een input-wisselaar op.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Bedankt voor de reactie's. Ik ga het proberen 
-edit-
Werkt perfect!
Nogmaals bedankt
-edit-
Werkt perfect!
[ Voor 39% gewijzigd door Reb87 op 05-03-2006 17:07 ]
Beetje loos topic...
Je hebt alle apparaten in kwestie, probeer dan gewoon
En als je iets schadelijks (wat
) vermoedt, onderbouw dan waarom je dat vermoedt